Nedtelling til jordmor , ultralyd osv

3 dager til TUL

Fikk beskjed av fastlegen at hun hadde ultralydmaskin på kontoret så vi kunne ta en titt når jeg kommer innom for å se etter liv. Var på privat sist mandag og såg hjerteblink, så sa hun at hennes apparat var greit nok bare for å se etter liv så jeg trengte ikke gå privat mer. Har hatt mange SA så hun forstår at jeg trenger bekreftelse! Fantastisk lege! Da får jeg se liv igjen neste onsdag og slipper og vente helt til OTUL 10 juli! :smiley-bounce016

TUL i morgen! Herregud, som jeg grugleder meg. Er så spent ... Klarer liksom ikke helt å tro at det er liv der inne. Ønsker det så mye ...

Tul #2 i kveld.. utrolig spent siden vi ikke fant hjertelyd sist.

Men formen er såpass dårlig at jeg har trua :Heartred
Det var kanskje bare for tidlig sist? Jeg vet jeg blir satt tilbake uansett pga sen el. Er også såpass kvalm innimellom at jeg håper det er liv. Masse lykke til i kveld ❤️

Det var kanskje bare for tidlig sist? Jeg vet jeg blir satt tilbake uansett pga sen el. Er også såpass kvalm innimellom at jeg håper det er liv. Masse lykke til i kveld ❤️
Jeg testa første gang svaaakt positivt 11 dager etter spiral-uttak. Så jeg kan ikke ha hatt SÅ sen EL for man må vel være gravid en stund før man får positiv test?
Syklusen min er i tillegg så og si på klokka hver måned :dead:

Men jeg aner ikke.. håper på å få bedre svar i kveld! Krysser alt jeg har for et bankende hjerte :Heartred

Jeg testa første gang svaaakt positivt 11 dager etter spiral-uttak. Så jeg kan ikke ha hatt SÅ sen EL for man må vel være gravid en stund før man får positiv test?
Syklusen min er i tillegg så og si på klokka hver måned :dead:

Men jeg aner ikke.. håper på å få bedre svar i kveld! Krysser alt jeg har for et bankende hjerte :Heartred
Krysser også alt jeg har! :Heartred

Back
Topp