17 dager til tul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så rart du ikke skal få TUL?! Og hvis forklaringen var de 30+ og du er fylt 30. Det er jo satt opp at alle skal nå få tilbud om TUL offentlig. Hvilket sykehus hører du til? Jeg fikk TOUL 14.juli på SUS.Ok, kanskje jeg skal bestille meg en time til kontroll hos legen først da. Bør jo få tatt blodprøver rundt uke 12. Jeg hadde derimot lyst å dra til jordmor tidligere for å få litt råd angående amming og babyen jeg har på 5 mnd.. Legen er ikke helt tilgjengelig på slike ting. Jordmor sa at det kun var de som var 30+ som fikk time til TUL i løpet av sommeren, men jeg er jo fylt 30 så skjønte ikke helt den forklaringen..
Ja, jeg godtok nok det svaret jeg fikk fra jordmorkontoret litt for kjapt ser jeg! Jeg og tilhører SUS. Ser hvordan det går på torsdag og så evt går det jo å prøve hos legen for henvisning i stedet.Så rart du ikke skal få TUL?! Og hvis forklaringen var de 30+ og du er fylt 30. Det er jo satt opp at alle skal nå få tilbud om TUL offentlig. Hvilket sykehus hører du til? Jeg fikk TOUL 14.juli på SUS.
Stemmer det. Ikke vanlig med ultralyd hos jordmor. De bruker doppler daEr det sånn at man ikke har ultralyd når man har time hos jordmor, men på sykehuset?
Etter det jeg har hørt så kan de noen ganger tolke kjønn fra uke 13, men det er kun dersom de får ett godt bilde og fremdeles så er det usikkert. Jeg tror jeg venter til oul på å spørre om kjønn, for jeg er så redd for å få vite feil, haha.6 dager til OTUL Hvor tidlig kan man egentlig få vite kjønn?
Jeg tror ikke jeg klarer å holde meg hvis de sier at de ser noe antydning til det Men antar at det er for tidlig, vil kunne være 11+6( uke satt etter TUL ), så får bare vente til OUL.Etter det jeg har hørt så kan de noen ganger tolke kjønn fra uke 13, men det er kun dersom de får ett godt bilde og fremdeles så er det usikkert. Jeg tror jeg venter til oul på å spørre om kjønn, for jeg er så redd for å få vite feil, haha.