Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan kan du være høygravid når du har termin etter meg (12.?)? Har den endret seg?Høygravid!!![]()
Jeg har termin den 8.Hvordan kan du være høygravid når du har termin etter meg (12.?)? Har den endret seg?Idag er det 40 dager til 6. April..
4 dager til jeg er høygravid![]()
Ok. Sto kanskje feil på terminlista da.. og så har jeg sikkert regna feilJeg har termin den 8.![]()
Ja det er mens-termin som står der tenker jeg. Appen min sa 40 dager igjen i går ihvertfallOk. Sto kanskje feil på terminlista da.. og så har jeg sikkert regna feil
Så rart.. når jeg teller i kalenderen er det 42 dager til den 8. Men kan jo være forskjellig definisjon på høygravid da ;-) er jo forskjellige antall dager og definisjoner på alt annet synes jeg ;-)Ja det er mens-termin som står der tenker jeg. Appen min sa 40 dager igjen i går ihvertfallhehe
Så rart.. når jeg teller i kalenderen er det 42 dager til den 8. Men kan jo være forskjellig definisjon på høygravid da ;-) er jo forskjellige antall dager og definisjoner på alt annet synes jeg ;-)
Hva heter den appen?
"I'm expecting"Hva heter den appen?
Da må jeg prøve"I'm expecting"
Jeg tror det er 40+0 de går etter i USADa må jeg prøvehvor langt regner de ett svangerskap? 40+2 eller 3?