Ok, det spiller forsåvidt ingen rolle, det er jo uansett like lenge igjen til 10/4 uansettJeg tror det er 40+0 de går etter i USA
Så da er det 4 dager ogjen til jeg er høygravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, det spiller forsåvidt ingen rolle, det er jo uansett like lenge igjen til 10/4 uansettJeg tror det er 40+0 de går etter i USA
Hehe kommer når de kommer disse babyeneOk, det spiller forsåvidt ingen rolle, det er jo uansett like lenge igjen til 10/4 uansett
Så da er det 4 dager ogjen til jeg er høygravid
Lastet ned jeg og.. jeg har termin 10. April og har 44 dager igjen i følge een appen
Men da sier appen at du er kortere på vei en det du er?Lastet ned jeg og.. jeg har termin 10. April og har 44 dager igjen i følge een appen
Ja, den gjør jo det.. men det er jo termindato som må stemme.. ikke uker på vei.. det tenker jeg i alle fall..Men da sier appen at du er kortere på vei en det du er?
Jaja både den og tickeren min sier det samme så bare følger det jegJa, den gjør jo det.. men det er jo termindato som må stemme.. ikke uker på vei.. det tenker jeg i alle fall..
:-D spiller ingen rolle! Vi har alle forskjellige preferanser ;-) og som du skrev over - babyen kommer når den kommer uansett!Jaja både den og tickeren min sier det samme så bare følger det jeg
Det er en alright nedtellingsapp da, så bruker jeg heller BV sin til å telle uker og dager på veiJa, den gjør jo det.. men det er jo termindato som må stemme.. ikke uker på vei.. det tenker jeg i alle fall..
Samme her!Det er en alright nedtellingsapp da, så bruker jeg heller BV sin til å telle uker og dager på vei