Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan kan du være høygravid når du har termin etter meg (12.?)? Har den endret seg? Idag er det 40 dager til 6. April..Høygravid!!
Jeg har termin den 8.Hvordan kan du være høygravid når du har termin etter meg (12.?)? Har den endret seg? Idag er det 40 dager til 6. April..
4 dager til jeg er høygravid
Ok. Sto kanskje feil på terminlista da.. og så har jeg sikkert regna feilJeg har termin den 8.
Ja det er mens-termin som står der tenker jeg. Appen min sa 40 dager igjen i går ihvertfall heheOk. Sto kanskje feil på terminlista da.. og så har jeg sikkert regna feil
Så rart.. når jeg teller i kalenderen er det 42 dager til den 8. Men kan jo være forskjellig definisjon på høygravid da ;-) er jo forskjellige antall dager og definisjoner på alt annet synes jeg ;-)Ja det er mens-termin som står der tenker jeg. Appen min sa 40 dager igjen i går ihvertfall hehe
Så rart.. når jeg teller i kalenderen er det 42 dager til den 8. Men kan jo være forskjellig definisjon på høygravid da ;-) er jo forskjellige antall dager og definisjoner på alt annet synes jeg ;-)
Hva heter den appen?
"I'm expecting"Hva heter den appen?
Da må jeg prøve hvor langt regner de ett svangerskap? 40+2 eller 3?"I'm expecting"
Jeg tror det er 40+0 de går etter i USADa må jeg prøve hvor langt regner de ett svangerskap? 40+2 eller 3?