Ned i vekt før neste barn

71,1 kg. 100 gram opp. Flaks at det ikke var mer! Tuller veldig med kostholdet for tiden.
 
Her også.. det er vanskelig med kosthold!
Ja, fryktelig vanskelig! I fjor holdt jeg meg veldig i sjakk ift grillmat og alt som hører til. Men nå kjenner jeg på følelsen av «enda en 17 mai, sommer» osv. Må bare skrape sammen siste rest av motivasjon før ferien.
 
Veier 70,5 kg idag. Krysser fingre og tær for at det fortsetter nedover nå!

Har ett lite mål om å se 60-tallet før jeg reiser på ferie 17 juli. Burde være veldig overkommelig :p
 
Veier 70,5 kg idag. Krysser fingre og tær for at det fortsetter nedover nå!

Har ett lite mål om å se 60-tallet før jeg reiser på ferie 17 juli. Burde være veldig overkommelig :p
Det klarer du helt sikkert :happy: Heia, heia!
 
Mandagens vekt var 70,1 kg. Ingen vektnedgang denne uken. Jeg har siden det blitt syk og idag veide jeg 69,3. gøy å se det tallet selv om det naturligvis ikke stemmer ;)
 
Veier idag 69,6 kg! Klarte målet om å veie under 70 kg før jeg går ut i ferie. Satser på å gå ned litt til de neste tre ukene. Gått ned 23,8 kg til nå. BMI 27,9.
 
Veier 68 kg idag. Gått ned 1,6 kg siste uken. Er usikker på om det er reelt. Jeg har jobbet masse overtid forrige uke. Jobbet hele 57,5 timer :p Har sikkert gått glipp av en del måltider uten å ha tenkt over det. Uansett så skal jeg glede meg over det, så blir det kanskje litt oppgang neste uke.

Jeg har nådd neste delmål som var 69 kg. Har kjøpt meg en ny bukse som belønning. I utgangspunktet så er jeg i mål om ett kilo, men jeg kommer til å fortsette med vektnedgang litt til. Neste delmål blir 65 kg!
 
Veier 68 kg idag. Gått ned 1,6 kg siste uken. Er usikker på om det er reelt. Jeg har jobbet masse overtid forrige uke. Jobbet hele 57,5 timer :p Har sikkert gått glipp av en del måltider uten å ha tenkt over det. Uansett så skal jeg glede meg over det, så blir det kanskje litt oppgang neste uke.

Jeg har nådd neste delmål som var 69 kg. Har kjøpt meg en ny bukse som belønning. I utgangspunktet så er jeg i mål om ett kilo, men jeg kommer til å fortsette med vektnedgang litt til. Neste delmål blir 65 kg!
Kjempebra jobba!
 
Dagens vekt 68,2. Opp 200 gram fra forrige uke. Det kan jeg være fornøyd med! En uke igjen så reiser vi på feire.
 
68 kg igjen idag! Ferien starter idag. Vi er på vei til Italia og skal være der i 10 dager. Har ikke planlagt noen kostholdsrestriksjoner på reisen! Skal nyyte hver eneste kalori med god samvittighet :D
 
Da er jeg hjemme fra ferie. Veier 67,7 kg. Hadde ikke forventet at jeg skulle gå ned. Skal veie meg på mandag også!
 
  • Elsker
Reactions: Tia
Jeg trodde det var mandag i går jeg :hilarious: Er skikkelig i feriemodus! Dagens vekt var 66,6 kg. Mister definitivt vannvekt etter 10 dager med annerledes kosthold!
 
Back
Topp