Ned i vekt før neste barn

84,3 kg idag. Kjedelig når vekta var 84,0 i går. Men dagens vekt som gjelder
Så lite som påvirker for 0,3kg :happy: Kanskje har du ikke vært ordentlig på do, kanskje har du spist noe med salt i? Jeg opplevde etter feiring av minsten at jeg hadde økt endel, men senere på ettermiddag var jeg tilbake til normalen (etter jeg hadde vært ordentlig på do:hilarious:).
 
Så lite som påvirker for 0,3kg :happy: Kanskje har du ikke vært ordentlig på do, kanskje har du spist noe med salt i? Jeg opplevde etter feiring av minsten at jeg hadde økt endel, men senere på ettermiddag var jeg tilbake til normalen (etter jeg hadde vært ordentlig på do:hilarious:).
Hehe, ja, er noe med det. Vekten svinger noe helt sykt denne uken. Uten at jeg har hatt noen utskeielser. Så lenge det bare går nedover. Aner ikke hvor emoijene er lenger, men er noen smilefjes mellom linjene.. : )
 
Hehe, ja, er noe med det. Vekten svinger noe helt sykt denne uken. Uten at jeg har hatt noen utskeielser. Så lenge det bare går nedover. Aner ikke hvor emoijene er lenger, men er noen smilefjes mellom linjene.. : )
Det viktigste er at det går nedover i lengden :happy:
 
Dagens vekt er 83,6. Andre delmål er i boks :) Blir spennende å se hvor lang tid det blir til jeg når delmål tre, med tanke på sommerferie. Skal prøve å beherske meg i sommer, men reiser på ferie i 2,5 uker, så vi vår se. Så lenge jeg ikke går opp så går det greit. Har gått ned 9,8 kg siden 16 Mars.
 
Veiedag en dag tidligere denne uken!

I dag er en stooor dag. Jeg har endelig gått ned over 10 kg! Vekta viste 83,1 kg. 500 gram ned fra forrige uke. Har til sammen gått ned 10,3 kg. Helt sykt å tenke på. Nå er det fult fokus frem til jeg går på ferie. Da blir jeg bortreist i 2,5 uker uten mulighet til å veie meg. Jeg blir å ta med meg matvekta da, så jeg skal prøve å ha kontroll over hva jeg putter inn i meg. :cool:
 
Veiedag en dag tidligere denne uken!

I dag er en stooor dag. Jeg har endelig gått ned over 10 kg! Vekta viste 83,1 kg. 500 gram ned fra forrige uke. Har til sammen gått ned 10,3 kg. Helt sykt å tenke på. Nå er det fult fokus frem til jeg går på ferie. Da blir jeg bortreist i 2,5 uker uten mulighet til å veie meg. Jeg blir å ta med meg matvekta da, så jeg skal prøve å ha kontroll over hva jeg putter inn i meg. :cool:
Så flink du er !!!! :D imponerende!
 
Dagens vekt 81,6 kg. 1,5 kg ned siden forrige uke. Siste veiedag blir til mandag. Drømmer om å veie på 70-tallet når jeg kommer hjem fra ferie☀️
 
Da var ferien over for min del. Har hatt det fint på ferie. Vekta viste 83,3 kg idag. To kilo opp må jeg si meg fornøyd med. Vi ble lengre på ferie enn forventet. Ble rammet av streiken så var 3 uker og to dager i utlandet. Etter ett par dager hjemme kom sykdomsfølelsen. Korona kom til oss også!

Håper jeg klarer å komme meg i gang igjen med slankingen denne uken. Må si at det frister svært lite når man er syk alle mann.
 
dagens vekt 81,9 kg. Ikke vært for streng og kost meg flere ganger denne uken, men har likevel gått ned mye. Er nok vannvekt! Har begynt å komme tilbake til rutiner igjen, heldigvis. Jeg synes det er så vanskelig når man slipper opp i rutiner. Tar nok en stund for jeg er skikkelig tilbake til der jeg var rutinemessig. Trenger en sukkerdetox.. :wacky:
 
Hei igjen. Lenge siden jeg har skrevet her nå. Vekta har gått både opp og ned. Veide 80,2 på siste veiedag. Så jeg er sykt fornøyd! 13,2 kg ned siden jeg startet i Mars. Jeg skal prøve å oppdatere ukentlig. Satser på litt nedgang frem mot jul. Holde vekten i jula og deretter fortsette nedgangen :)
 
Nytt tall på vekta. 79,3 kg i dag. Vi får nå se da. Vet ikke om jeg tror helt på det :hilarious: blir spennende å se ut over uken!

Tredje delmål er nådd. Endelig! Jeg kjøpte meg en ny jeans til anledningen. Alle buksene jeg hadde fra da jeg veide 93 kg er alt for store. Jeg har heldigvis en veldig snill mamma som gir meg buksene som hun ikke passer lenger(hun er på en vektreise selv, og ligger noen kilo foran meg) Ikke heelt min stil, men jeg går i «helsevesendrakt» på jobb. Ergo det spiller ingen rolle.

Ved neste delmål planlegger jeg å kjøpe et par nye bh’er. Jeg har skikkelig stor byste, så får ikke kjøpt noe på vanlige butikker. La det bli motivasjonen.
 
Dagens vekt: 78,7 kg. Vekta har både gått opp og ned i jula. Veldig fornøyd med at den har gått mer nedover likevel. Ble feit mat på julaften, ellers har det egentlig ikke vært så ille. Jeg har prøvd å begrense meg ved middagsbordet og heller tatt meg en ekstra julekake eller to. Det er det jeg synes er best :p

Ellers har jeg bursdag til fredag. Da har jeg ingen planer om å begrense meg! Påfølgende feiring av meg og mitt barn på søndag!

Jenta mi blir 2 år i Januar. Jeg er så stolt at jeg nesten sprekker. Lille gojenta mi :Heartpink
 
Veier 78,1 kg. Har gått ned 15,3 kg siden Mars. Jeg er over halvveis! Jeg vet ikke hvor langt jeg vil ned. Ved en bmi under 27 er jeg nok veldig fornøyd !
På de 15,3 kg har jeg gått ned 6,1 bmipoeng :)
 
Back
Topp