Ned i vekt før neste barn

77,3 kg. Er temmelig fornøyd. Spesielt med tanke på at jeg er sykt obstipert. Er spent på vekta når jeg faktisk kommer meg på do :hilarious:
 
77,3 kg. Er temmelig fornøyd. Spesielt med tanke på at jeg er sykt obstipert. Er spent på vekta når jeg faktisk kommer meg på do :hilarious:
Godt jobba! Er utrolig hva en dotur kan gjøre, så blir spennende å se :p
 
Så gøy at du klarer målene dine!! :)
Heier på deg!!!
Hva gjør du i denne knekkebrød dietten din?
 
Hektisk uke!! Vært en veldig tøff uke på jobb. Håper neste uke blir bedre!


Veide 77,5 kg på mandag. Opp 200 gram. Håper det løsner til mandag igjen :)
 
Så gøy at du klarer målene dine!! :)
Heier på deg!!!
Hva gjør du i denne knekkebrød dietten din?
Jeg følger ikke knekkebrøddietten lenger. Den var super de første ukene for å krympe magesekken! Nå ligger jeg på 14-1500 kcal per dag. Jeg har sluttet å regne på det. Jeg trener heller ikke, men har stort fokus på hverdagsaktivitet :)
 
Dagens vekt 75,7 kg. Ned 1,1 kg siden forrige mandag. Hadde ikke forventet så høy nedgang nå som jeg har gått ned så mye. Håper at jeg går ned til neste uke igjen! Siste uken har det vært mye bevegelse. Har vært i aktivitet hver dag. Gått på mølla som vi har kjøpt osv!
 
Ukens vekt 74,4 kg. Jeg har endelig nådd enda et delmål. Neste delmål er 72 kg. Innen den tid vil jeg også nå en milepæl på 20 kg ned i vekt.

Siste par ukene bærer preg av mye sykdom. Hele familien fikk omgangssyken. Jeg har med det ikke hatt matlyst. Håper på at til neste uke vil vekten ligge på stedet hvil eller noen hundre gram ned.
 
Nå går det sakte. Har mistet litt piffen. Siden jeg skeier litt ut på matfronten, har jeg fokusert enda mer på bevegelse. Prøver å gå så mye jeg klarer når jeg er på jobb. Går til og fra jobb. Henter mini i barnehagen og går hjem osv. Nå er det kort vei til jobb og barnehage - men likevel, jeg kjører ikke bil!

I april er målet å komme seg på treningssenter. Jeg fikk gavekort på en pttime + 3 mnd abonnent til jul. Bare å tørke støv fra treningstøyet! Når jeg neste delmål på 72 kg blir jeg også glad! Prøver å ikke ha for høye forventninger!

Mandagens vekt var 73,6 kg. Da er jeg 200 gram unna 20 kg nedgang!
 
Gårdsdagens vekt 72 kg! Nådde delmålet ;) gått ned 21,4 kg siden jeg startet dagboken. Bmi fra 37,4 til 28,8. Om 5 kg har jeg nådd målet mitt, om 7 kg er jeg svært fornøyd. Hvis jeg skulle gå ned 10 kg til er jeg normalvektig! Vi får se hvor reisen ender og den store jobben om å ikke gå opp i vekt kommer. Vi har ingen planer om å bli gravide enda. Kanskje om et år? Vi får se!
 
Har måtte ta meg hardt i nakkeskinnet siste uken. De to ukene før det mistet jeg totalt motivasjonen! Heldigvis gir det resultater. Veier 71,2 kg idag! Har ingen forventning om vektnedgang til uken igjen. 17 mai skal dagen feires med god mat. Dagen etter reiser vi på norgesferie.
 
Back
Topp