Fysiker
Andre møte med forumet
Satt og tenkte litt på trikken her om dagen, og da kom jeg på at jeg (tror jeg) likerNoen som vil dele navnene de grubler på?
Patrick (ikke nødvendigvis den skrivemåten)
Nils
Eva
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satt og tenkte litt på trikken her om dagen, og da kom jeg på at jeg (tror jeg) likerNoen som vil dele navnene de grubler på?
Navn som Siv, Vår, Hauk, Varg, Sol, Bjørn, Stein, Aurora, navn betydning som et element fra naturen eller dyreriketHva er et naturnavn?
Har aldri tenkt over at Siv selvsagt kommer av siv - nå syns jeg det ble et mye finere navn enn før <3 Plutselig får jeg assosiasjoner til sol og lett bris i sivet som rasler, liksomNavn som Siv, Vår, Hauk, Varg, Sol, Bjørn, Stein, Aurora, navn betydning som et element fra naturen eller dyreriket
Ja ikke sant det var en gang en som kritiserte bruken av naturnavn til meg, spesielt dyrenavn. Sa at det var idiotisk at folk kunne hete Ulv eller Ravn. Jeg spurte hva med Bjørn eller Stein da, da ble de jammen stilleHar aldri tenkt over at Siv selvsagt kommer av siv - nå syns jeg det ble et mye finere navn enn før <3 Plutselig får jeg assosiasjoner til sol og lett bris i sivet som rasler, liksom
Har aldri tenkt over at Siv selvsagt kommer av siv - nå syns jeg det ble et mye finere navn enn før <3 Plutselig får jeg assosiasjoner til sol og lett bris i sivet som rasler, liksom
Flotte navnNavn som Siv, Vår, Hauk, Varg, Sol, Bjørn, Stein, Aurora, navn betydning som et element fra naturen eller dyreriket
Jepp har det på begge, så neste må liksom matche Men der sliter jeg litt, for å finne noe som både jeg og pappaen liker, som matcher og som vi ikke assosierer med andre barn vi kjenner, det var lettere sagt enn gjortFlotte navn
Bare lurer på om dere da har natur navn på samtlige barn, eller om det bare er på denne babyen?
Har liksom aldri tenkt sånn på det før
Å ja, ja det kan jeg tenke meg er utfordrendeJepp har det på begge, så neste må liksom matche Men der sliter jeg litt, for å finne noe som både jeg og pappaen liker, som matcher og som vi ikke assosierer med andre barn vi kjenner, det var lettere sagt enn gjort
TakktakkÅ ja, ja det kan jeg tenke meg er utfordrende
Masse lykke til med valget