Navnegrubling allerede

Jentenavnet er klart;
Aurora ❤

Guttenavn skriver vi ned navn hver gang vi kommer på noen vi liker, på lista nå står:
Aksel
Emil
Viktor
Henrik

Har Oliver og Isak fra før ❤

Vi er veldig uenige. Men her er noen av navnene vi er litt enige i:
Thor
John
Einar
Olav
Knut
Lucas

Leonora
Malin
Daniela
Danielle
Tiril
Iris

Navn som Siv, Vår, Hauk, Varg, Sol, Bjørn, Stein, Aurora, navn betydning som et element fra naturen eller dyreriket
Har aldri tenkt over at Siv selvsagt kommer av siv - nå syns jeg det ble et mye finere navn enn før <3 Plutselig får jeg assosiasjoner til sol og lett bris i sivet som rasler, liksom :)

Har aldri tenkt over at Siv selvsagt kommer av siv - nå syns jeg det ble et mye finere navn enn før <3 Plutselig får jeg assosiasjoner til sol og lett bris i sivet som rasler, liksom :)
Ja ikke sant :D det var en gang en som kritiserte bruken av naturnavn til meg, spesielt dyrenavn. Sa at det var idiotisk at folk kunne hete Ulv eller Ravn. Jeg spurte hva med Bjørn eller Stein da, da ble de jammen stille :hilarious:

Jeg tror vi får ei jente til nå også så har tenkt på navnene Oda, Ida, Tiril, Sara. Har ei Emilie fra før. Guttenavn aner jeg ikke- syntes det er vanskelig!

Jeg har aldri tenkt over at Stein egentlig er et skikkelig fint navn! Jeg elsker jo steiner!

Her har vi navn delvis bestemt allerede. Det kan selvfølgelig bli endringer etter den er født :)

Navn som Siv, Vår, Hauk, Varg, Sol, Bjørn, Stein, Aurora, navn betydning som et element fra naturen eller dyreriket
Flotte navn :)
Bare lurer på om dere da har natur navn på samtlige barn, eller om det bare er på denne babyen?
Har liksom aldri tenkt sånn på det før ;)

Flotte navn :)
Bare lurer på om dere da har natur navn på samtlige barn, eller om det bare er på denne babyen?
Har liksom aldri tenkt sånn på det før ;)
Jepp har det på begge, så neste må liksom matche :p Men der sliter jeg litt, for å finne noe som både jeg og pappaen liker, som matcher og som vi ikke assosierer med andre barn vi kjenner, det var lettere sagt enn gjort :rolleyes:

Jepp har det på begge, så neste må liksom matche :p Men der sliter jeg litt, for å finne noe som både jeg og pappaen liker, som matcher og som vi ikke assosierer med andre barn vi kjenner, det var lettere sagt enn gjort :rolleyes:
Å ja, ja det kan jeg tenke meg er utfordrende :)
Masse lykke til med valget :)

Back
Topp