Navnegrubling allerede

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Er det mange her som har hatt navn klart selv før dere har fått positiv test? Eventuelt som har tenkt ut noe på i løpet av de siste begivenhetsrike dagene?

Her hjemme hos oss har vi ikke engang testet enda, men likevel har navnediskusjonen blitt tatt opp allerede :hilarious:
 
Jepp:joyful:
Samboer er ikke heeeeeelt enig i guttenavn men han får etternavnet, så da får jeg nok viljen min igjen:hilarious:
 
Nei, har ikke begynt å tenke på det enda :)
 
Nei.. Ikke med jenta vår og ikke med tvillingene vi venter nå. Gleder meg til prosessen. Koste oss forrige gang. ❤
 
Vi har begynt, men det er fordi at det er drit vanskelig å finne fint guttenavn på kosovoalbansk ettersom at alle de fine navnene er tatt av en eller annen i familien min... Og spesielt de navnene som også funker på norsk, så vi kommer til å slite.
 
Vi har hatt navn klare til begge kjønn lenge :) hadde det med sønnen og :)
 
Vi har begynt å se litt på navn bare for gøy, men er nok langt unna å velge noen enda :) Tipper vi snevrer inn til noen navn når vi har kommet litt lengre ut i svangerskapet, og evt. vet hvilket kjønn det er.
 
Vi har noen navn vi liker, men kommer nok til å vente til barnet er født før vi bestemmer noe endelig:) Jeg begynte tidlig å tenke på navn til barn nr 2.
 
Vi har begynt, men det er fordi at det er drit vanskelig å finne fint guttenavn på kosovoalbansk ettersom at alle de fine navnene er tatt av en eller annen i familien min... Og spesielt de navnene som også funker på norsk, så vi kommer til å slite.
Kan du gi et eksempel på vanlige kosovoalbanske navn? Har ikke anelse om hva som er typisk der :eek:
 
Jentenavnet har vi klart, blir det gutt sliter vi litt. Har to gutter fra før og brukt opp favorittene :p
 
Her har vi ikke tenkte på det ennå, men kan tenke meg det fort kan bli en diskusjon ut av det:p
 
Kan du gi et eksempel på vanlige kosovoalbanske navn? Har ikke anelse om hva som er typisk der :eek:
Det er enormt mye å velge mellom, litt vanskelig å Si hva som er typisk. Men Granit, Binak, Jeton, Arian er typiske guttenavn.
 
Sist snakket vi på forhånd men bestemte oss ikke før han var ca en uke gammel... vanskelige greier.. om det blir jente tror jeg det er enklere!
 
Jentenavn har vi hatt klart siden forrige siden det ble gutt:) På gutt har vi to alternativer nå. Kanskje vi ikke bestemmer oss før vi evt ser han:)
 
Back
Topp