Navnegrubling allerede

Sist når vi ikke viste om det ble gutt eller jente så bestemte vi oss på fødestuen før vi forlot den. Det var en grei måte å legge en frist til oss selv på.
Tror vi drøyer å snakke om navn denne gangen også. Er masse annet vi kan snakke om.
 
Vi har det ganske klart både til gutt og jente. Blir oppkalling etter min farmor eller kjærestens oldefar. Kan jo alltids dra til med dobbeltnavn da, men det får vi se litt på.
 
Jeg har så vidt begynt å snuse, men forløpig så det eneste vi har snakket om er at det ikke skal starte på L, da jeg har 3 L'r fra før :love7
 
Har mange jentenavn. Men muligens kun et guttenavn. Brukt de vi likte best på første:)
 
Jente har jeg alltid hatt klart, etter bestemor. Samboeren er med på det.
Men ønsker om guttenavn er tilfeldigvis hans mellomnavn, og det er han ikke helt med på. Så vi får se da, lenge igjen ennå :dummy::dummy1:
 
Vi har noen kandidater, men bestemmer oss nok ikke 100 % før vi har møtt babyen. :)
 
Vi har snakket om det litt, men kommer nok ikke til å ta noen valg før vi vet kjønn. Jentenavn synes vi er lett, der har vi flere alternativer begge liker. Guttenavn derimot, kjempevanskelig! Vi har jo allerede brukt det ene vi likte :p
 
Har ingen ideer, verken på gutt eller jente. Har ikke tenkt noe særlig på det heller ennå.. får vente å se, men bestemmer oss nok ikke 100% før etter fødsel :)
 
vi er veldig usikker.. tenker at hvis det blir jente blir det lettere enn hvis det blir gutt... men vi får se!
 
Med jenta vår så var jeg helt bestemt på navnet lenge før meg og mannen hadde snakket om barn. Heldigvis for meg var han enig i det navnet:). Nå også har jeg klart både jentenavn og guttenavn, men mannen er ikke like fornøyd nå med navnene.
 
Jeg og mannen er ikke enige, sist ble vi enig en mnd før a kom te :)
Navn jeg liker er..
Sigurd
Aslak
Vilje
Tiril
 
Philip gutt og Amanda jente :gen014

Har fra før Joakim, Victoria, Sander, Noah og så blir det Philip eller Amanda :gen053
 
Vanskelig. Har et mulatt barn fra før, så navnet ble så klart der faren er fra. ( mitt valg) Men vil at dette navnet skal stå litt i stil, men mannen har hittil kommer med urnorske navn som jeg ikke er enige i. Så tror vi har en vei å gå der:banghead::wacky:;)
 
Jeg har mange navn, men tror nok det blir nokså mye uenighet når det ska velges med meg å mannen:hilarious::hilarious:
 
Jeg vil ja et naturnavn, og det skal helst være uten assosiasjoner til andre vi kjenner, og som bhg ansatt blir det en del navn rundt meg altså :rolleyes:
 
Back
Topp