Nambas slankedagbok

Da var en ny uke gått og det var veiedag igjen. Jeg hadde forberedt meg på at jeg ikke kom til å gå ned noe denne uka pga at jeg har vært veldig stresset og spesielt i helgen. Ned 0,1 kg. Det er skuffende, men heldigvis forventet. Jeg bestemte jeg for å måle cm i håp om å få gode nyheter på målebåndet, og det gjorde jeg. Nå er 8 cm vekke rundt navlen og 5 cm rundt rumpa, og endelig har jeg midjemål (navlemål rettere sagt, midjemålet er mindre) på under en meter. Selv Frida synes ikke magen min er stor lenger.[8D] Jeg håper at den kommende uka vil gi meg resultater på vekta også, for jeg vil så gjerne under 80 kg igjen!

Jippi!! Ned 1,4 kg denne uka og endelig under åtti.[:)]

Nå har jeg gått på ketolyse i to måneder, og resultatet så langt er minus 7,2 kg.[:)] Ikke verst altså. Jeg må si jeg er stolt av meg selv for at jeg har klart dette. Trøstespiser som jeg er og noen tøffe uker har det vært den siste måneden, men jeg har holdt fokus og klart det. [:)] Jeg gir meg selv et klapp på skulderen jeg. Nå gleder jeg meg til å se hvor langt jeg har kommet etter de neste to månedene.

Du har all grunn til å klappe deg selv på skulderen ja - så flott at du har funnet noe som virkelig virker for deg[:)]

Det er kjempebra - gratulerer!!!

JIPPI!! Nå har jeg snikveid meg, og endelig har jeg nådd mitt første hovedmål på 78 kg.[:)] Så langt har jeg gått fra å være tykk til å fortsatt være tykk. Det er nå det begynner![:)] Jeg har gått ned åtte kilo. Jeg gleder meg på de neste åtte. Det er nesten ikke til å tro for det har gått så fort. Nå er jeg glad.[:)]

*dytter denne frem så jeg slipper å lete den frem hver uke*

Så flink du er!! det går fort nedover jo!

Og hyggelig å se at du er her innimellom...savner deg jeg!

Så flink du er :-)

Takk. Kjekt å høre at man er savnet. Jeg er innom hver uke og oppdaterer slankedagboken min. Den er så kjekk å ha synes jeg.[:)] 11 kg på 14 uker er fort ja. Kjempedeilig.[:)]

Det skal jeg! Denne gangen skal jeg nå målet mitt (for første og siste gang).[:)]

*dytt frem til de siste 30 dagers innlegg*

Så utrolig flink du har vært! Hurra! Heier på deg mot målet ditt!!

Takk, jeg må innrømme at jeg er stolt av meg selv nå altså. [:)] 20 uker uten så mye som en sjokoladebit eller et potetgull flak, og det spiste jeg daglig for 20 uker siden.[:)] 15, 5 kg er borte!!

*Dytt*

Så utrolig bra for deg, namba - det er så deilig når man finner noe som virker og klarer å holde motivasjonen oppe![:)]

Ja, det er kjempedeilig. [:)] Nå er jeg slank igjen for første gang på sikkert minst ni år. [:)]

WOW!!! Du har vært knallflink!!! Er helt imponert over deg!!

Jeg syns det er på sin plass med før og etter bilder også jeg[:D]

Back
Topp