monicabebe
Forumet er livet
Så utrolig flink du har vært, namba! Du nærmer deg målet for jula og du har jo gått ned MANGE cm. Skikkelig bra! Stå på!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: nambaSå deilig følelse!! *knowthefeeling*[:D]
Takk for det, monicabebe.
Jeg har hatt ei grei slankeuke så langt. Jeg har vært flink med både maten og treningen.[:)] Ikke nok med det, men jeg har jo fått på meg to bukser som jeg ikke har brukt på flere måneder og det er oppmuntrende.
ORIGINAL: nambaSå bra, namba - dette klarer du. Selv om jeg skjønner godt at det tar på humøret og motivasjonen når man ikke er helt på topp.
Da var det mandag igjen og jeg har gått ned nok en halvkilo og har bare ett kilo igjen til første delmål. Fire kilo er borte.
Jeg er spent på hvordan det går fremover for jeg er i dårlig form igjen og da er det vanskelig å få rørt seg og gått ned noe. Jeg skal prøve å gjøre det beste utav det, men jeg er ikke gira på å trene så mye fordi det har lett for å bli langvarig da.
Jeg glemte jo å si at nå har jeg gått ned 10 kg på 14 måneder. Eller det er ikke sant. Jeg er 10 kg lettere enn jeg var for 14 måneder siden, men det faktiske tallet med kilo jeg har tatt av er 18 kg!!! Jeg har lagt på meg åtte i det samme tidsrommet også, kilo jeg har slanket vekk to ganger. Skremmende!
ORIGINAL: nambaSå bra!!
Da er jeg i gang igjen. Ny uke og nye muligheter. Jeg har hverken lagt på meg eller gått ned noe den siste uka. Det er i grunn som forventet. Det jeg har gjort, er å bruke den satengbuksa jeg har gledet meg til ble passende, og det er den nå. Nå har jeg gått ned en buksestørrelse.
ORIGINAL: namba
Takk for det, elimor. Mannen og jeg feirer sekstiårsdag (vi blir begge 30) i april, og bursdagsgaven til oss selv i år blir en sydentur, så da håper jeg virkelig at jeg lykkes i å se en god del bedre ut før vi reiser. [8D] Vi har ikke tenkt å reise før i mai-juni, så det skal være mulig å bli normalvektig innen den tid, men tør jeg håpe på det da?..?
ORIGINAL: namba
Jeg må bare skryte litt av meg selv for jeg er så fornøyd. Denne uka har jeg kommet godt i gang med treningen igjen. Jeg har trenet pilates til sammen to timer denne uka og gått tur i to timer. Etter en lang treningspause så er jeg i gang igjen. Satser på å gå en halvtimes tur i morgen også. Det har gått bra med maten også, synes jeg. Håper bare innsatsen vises på vekten på mandag. Jeg har en god følelse.[:)]