Når tenker dere å ha tul?

Skal privat den 22. desember (7+3) og fikk ul gjennom henvisning den 20. januar (11+5) :)
 
Last edited:
Ja, jeg håper det, selv om det var tilfeldig og ikke genetisk at han var syk. Det kom som en overraskelse rett etter fødselen. I dag er han heldigvis helt fin igjen, sånn ca xsmile2

Så godt å høre det går fint med han i dag! :) Var heller ikke genetisk hos oss, bare uflaks.. så krysser fingrene for dere også :)
 
Skal på privat i morgen, og fosterdiagnostikk 21.01 7+2 og 11+4. ble så skuffet når partner ikke fikk være med på sykehuset at vi bestilte privat.
 
Har blitt sendt henvisning (hastehenvisning) fra fastlegen, så håper de ringer med en dato ila romjulen. Får i det offentlige pga. historikk, men regner med at det blir en privat rundt uke 12 i tillegg, om vi ikke får da også på sykehuset.
 
Har fått time privat 8.januar, da er jeg 10+2 eller 14+2. Satset på at jeg både blir trygg på at alt er fint, og kan finne ut når jeg egentlig har termin :dance011
 
Blir å bestille første uken på nyåret. :bag::happy:Forhåpentligvis få time den uken. 4.Jan er jeg 7+0, så passer bra sånn sett.
 
Jeg har ultralyd i morgen! Jeg mener at jeg er 7+6 da, legen min mener 8+6 og samboeren min tror jeg kan være enda lengre :p
Vanvittig spennende!!
 
Jeg har fått henvisning til Ahus om tettere oppfølging. Så venter på informasjon derfra om hva det innebærer. Håper det innebærer TUL også. Hvis ikke skal jeg til jordmor 4.januar. Mulig hun kan henvise meg. Hvis ikke tar jeg det privat :) Er kun 6+2 i dag.
 
Back
Topp