Når tenker dere å ha tul?

Starflower

Gift med forumet
Himmelbarn
Oktoberbarna 2021♡
Aprilspirene 2024❤️
Jeg tenker å bestille time til tidlig ultralyd, lurer litt på uke 8 da skal jo det meste være ferdig utviklet og uke 13 for å sjekke at alt er bra og forhåpentligvis få vite kjønn. Når tenker dere er best?
 
Hehe. Jeg vet ikke om jeg tenker å ha det engang jeg. :angelic::p
Men skulle jeg hatt, og skulle hatt to ville jeg nok tatt i uke 10 og 14/15.
 
Jeg skal ha en i uke 7. Var i uke 12 tidligere i år, fikk da påvist MA og et embryo som ikke var mer enn 6-7 uker. Vil også vite at ting er fint slik at jeg kan fortelle familien min i julen.
Tenker kanskje en til i uke 12? Hvis ting fortsatt ser fint ut da så er det jo stor sannsynlighet for at ting kommer til å gå bra :Heartred
 
Ønsker i uke 7 og uke 12. Hadde det med førstemann også. I tillegg til uke 9 pga en studie jeg var med i da.
 
Jeg tror jeg prøver å finne en time så nærme jul som mulig. Da er jeg ca 8 uker på vei.
 
Jeg tenkte kanskje å gå privat i uke 7. Skal uansett ha ekstra ultralyd i uke 12, 16 og 24 (i tillegg til ordinær ultralyd) for måling av livmorhals, da det ble konstatert tilfeldig oppdaget livmorhalssvikt i uke 28 da jeg var gravid med sønnen min. Han kom heldigvis ikke før i uke 39, men det blir likevel tettere oppfølging denne gangen.
 
Jeg tenker å bestille time til tidlig ultralyd, lurer litt på uke 8 da skal jo det meste være ferdig utviklet og uke 13 for å sjekke at alt er bra og forhåpentligvis få vite kjønn. Når tenker dere er best?

Jeg skal ha en privat ul 8+1, så går vi forhåpentligvis inn i julen med en god følelse :) Får i tillegg ul i uke 12, 16 og ca 20 på sykehuset pga tidligere misdannelser!
 
Har bestilt privat 7+3. Spontanaborterte i uke 8 for snart to år siden. Har også to muskelknuter som «kan» påvirke graviditet. Ønsker å forsikre meg at alt står bra til, så tidlig som mulig.
 
Ønsker i uke 7 og uke 12. Hadde det med førstemann også. I tillegg til uke 9 pga en studie jeg var med i da.
Føler du at du fikk se noe i uke 7?
Uke 8 starter på lille julaften for meg, så det er en skikkelig teit uke å gjøre det i :smiley-ashamed004 men det hadde vært veldig fint å vite at det var liv. Leser om så mange som har MA så man blir jo litt bekymret. Vil heller vite det før enn siden.
 
Føler du at du fikk se noe i uke 7?
Uke 8 starter på lille julaften for meg, så det er en skikkelig teit uke å gjøre det i :smiley-ashamed004 men det hadde vært veldig fint å vite at det var liv. Leser om så mange som har MA så man blir jo litt bekymret. Vil heller vite det før enn siden.
Enig med deg i det!! Ja, jeg fikk se en slags strek med et blinkende hjerte i uke 7.
 
Føler du at du fikk se noe i uke 7?
Uke 8 starter på lille julaften for meg, så det er en skikkelig teit uke å gjøre det i :smiley-ashamed004 men det hadde vært veldig fint å vite at det var liv. Leser om så mange som har MA så man blir jo litt bekymret. Vil heller vite det før enn siden.

Helt enig! Jeg er også livredd for MA eller BO.. tanken på å gå lenge i tro om at alt står bra til også gjør det ikke det er grusom..

Jeg har bestilt TUL 22.12, skulle gjerne dratt før men ønsker også time så tett opp i mot jul som mulig. Da har jeg så vidt bikka 8 uker, og det er jo bare litt over 3 uker til, så jeg får holde ut:nailbiting::angelic:
 
Helt enig! Jeg er også livredd for MA eller BO.. tanken på å gå lenge i tro om at alt står bra til også gjør det ikke det er grusom..

Jeg har bestilt TUL 22.12, skulle gjerne dratt før men ønsker også time så tett opp i mot jul som mulig. Da har jeg så vidt bikka 8 uker, og det er jo bare litt over 3 uker til, så jeg får holde ut:nailbiting::angelic:
Hva er BO? Ja det er liksom det, man kan selvfølgelig få en MA etter uke 8 også, men da vet man i hvert fall at odsen er betydelig mye bedre hvis man har sett et bankende hjerte i uke 8.
 
Hva er BO? Ja det er liksom det, man kan selvfølgelig få en MA etter uke 8 også, men da vet man i hvert fall at odsen er betydelig mye bedre hvis man har sett et bankende hjerte i uke 8.


Enig!

Blighted ovum, ingen foster. Fostersekk og morkake utvikler seg, så hcg stiger og man føler seg gjerne gravid, men så er det rett og slett ingen foster..
 
Jeg har bestilt time privat 7+2, det blir rett før jul. Vi planlegger å fortelle familien at jeg er gravid i jula, men siden det fortsatt er ganske tidlig så føles det betryggende å kunne få sett hjertet banke først.

Vi kommer nok også til å ta privat ultralyd i uke 11-12.
 
Jeg skal ha tidlig ul rett før julaften, men det er for at jeg blir ekstra fulgt opp denne gangen. Siden jeg har mista 3 ganger og to av de er i år :)
 
Back
Topp