Når tenker dere å ha tul?

Jeg har hatt i uke 7, 10, 12. Så kommer ann på hvor mye du vil se. Er ganske store forskjeller. I uke 7 får du se 1cm embryo med hjerteslag mens i uke 10 kan du se konturene til kroppen og se at d blir et menneske.
 
Skal ha i uke 6 på grunn av tidligere spontanaborter. Nokon som har vært så tidelig som har erfaringer?
 
Skal ha i uke 6 på grunn av tidligere spontanaborter. Nokon som har vært så tidelig som har erfaringer?

Jeg var i begynnelsen av uke 6 med sønnen min og de så ingenting, bare en fortykket slimhinne men det kan også være mensen. Kom tilbake en uke senere og da var det et bankende hjerte. Stort sett det eneste jeg så var den blinkingen :hilarious: men veldig betryggende! Ble også satt tilbake noen dager som kan forklare hvorfor de ikke så noe første gangen!
 
Jeg var i begynnelsen av uke 6 med sønnen min og de så ingenting, bare en fortykket slimhinne men det kan også være mensen. Kom tilbake en uke senere og da var det et bankende hjerte. Stort sett det eneste jeg så var den blinkingen :hilarious: men veldig betryggende! Ble også satt tilbake noen dager som kan forklare hvorfor de ikke så noe første gangen!

Tusen takk for svar. Håper de ser noke, og viss ikkje får eg heldigvis en ny ikkje lenge etter :angelic:
 
Fikk henvisning til tul av fastlegen og fikk i dag innkalling til den, uke 12+2. Veldig usikker på om jeg skal bestille en privat enda tidligere, har veldig lyst til å vite mer før vi forteller det til familie og venner.
 
Fikk henvisning til tul av fastlegen og fikk i dag innkalling til den, uke 12+2. Veldig usikker på om jeg skal bestille en privat enda tidligere, har veldig lyst til å vite mer før vi forteller det til familie og venner.

Ok vi gav etter og bestilte privat 4. januar også, 9+2, grugleder meg!
 
Jeg har fått legetime 15.des for å få tatt noen prøver og for at legen skal bekrefte graviditet og fikse henvisning til jordmor. Jeg ønsker helst tul rundt 28.des for da er jeg 8+1:) Tror dere det er sannsynlig? Eller er det lang ventetid hos jordmødre?
 
Jeg har fått TUL når jeg er 8+3! Kommer til å være så nervøs, mistet i MA sist og fosteret ble målt til 6uker. Hvis det går bra nå, så vil jeg ta en til i uke 12.
 
Har privat neste fredag da jeg er 8+1. Har en på sykehuset rundt uke 12 også som jeg akkurat fikk innkalling til. Og så får jeg nok i uke 16 på sykehuset, pluss ordinær rundt uke 20.

grugleder meg til neste fredag! Nå går jeg bare rundt og tenker det står sikkert bra til fordi jeg ikke vet bedre :hilarious: men da får jeg jo vite! Har ikke hatt suksess på første forsøk før (sa uke 6 og misdannelser oppdaget uke 17 før forrigemann) så hvis det går nå denne gangen (som er pp1 på barn 2) blir jeg såå glad :nailbiting:
 
Sikkert et dumt spørsmål, men var det ikke sånn at TUL skulle være et tilbud til alle nå? Fra når gjelder det i så fall? Hvis jeg ikke får det innvilget (har søkt), så kommer jeg nok til å ta det privat fordi jeg allerede har født et barn som var sykt...
 
Sikkert et dumt spørsmål, men var det ikke sånn at TUL skulle være et tilbud til alle nå? Fra når gjelder det i så fall? Hvis jeg ikke får det innvilget (har søkt), så kommer jeg nok til å ta det privat fordi jeg allerede har født et barn som var sykt...

Jeg er ikke sikker, men mener å ha lest det ikke er for om en god stund. Men hvis du har fått sykt barn før vil jeg anta du får det godkjent? ❤️ Har selv fått en gutt med misdannelser og får tilbud om fosterdiagnostikk hver graviditet etter det.
 
Skulle til gyn pga blødninger i uken før mens med tanke på infertilitet 1 februar. Tenkte å bruke timen til å ta tul istedet. Er da 12 fullgåtte uker:)
 
Har vært på TUL i uke 5+5, fikk se et bankende hjerte:Heartred
Skal på TUL også - 22.12 (6+5) 05.01 (8+5) 14.01 (10+0) 28.01 (12+0).

Jeg skal ofte p.g.a tykt blod og tidligere komplikasjoner.
 
Jeg er ikke sikker, men mener å ha lest det ikke er for om en god stund. Men hvis du har fått sykt barn før vil jeg anta du får det godkjent? ❤️ Har selv fått en gutt med misdannelser og får tilbud om fosterdiagnostikk hver graviditet etter det.
Ja, jeg håper det, selv om det var tilfeldig og ikke genetisk at han var syk. Det kom som en overraskelse rett etter fødselen. I dag er han heldigvis helt fin igjen, sånn ca xsmile2
 
Har lagt inn forespørsel hos privat gyn i uke 2 eller 3. Da er jeg forholdsvis 8 og 9 uker på vei :)
 
Back
Topp