Jeg tenker å bestille time til tidlig ultralyd, lurer litt på uke 8 da skal jo det meste være ferdig utviklet og uke 13 for å sjekke at alt er bra og forhåpentligvis få vite kjønn. Når tenker dere er best?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker å bestille time til tidlig ultralyd, lurer litt på uke 8 da skal jo det meste være ferdig utviklet og uke 13 for å sjekke at alt er bra og forhåpentligvis få vite kjønn. Når tenker dere er best?
Føler du at du fikk se noe i uke 7?Ønsker i uke 7 og uke 12. Hadde det med førstemann også. I tillegg til uke 9 pga en studie jeg var med i da.
Enig med deg i det!! Ja, jeg fikk se en slags strek med et blinkende hjerte i uke 7.Føler du at du fikk se noe i uke 7?
Uke 8 starter på lille julaften for meg, så det er en skikkelig teit uke å gjøre det i men det hadde vært veldig fint å vite at det var liv. Leser om så mange som har MA så man blir jo litt bekymret. Vil heller vite det før enn siden.
Føler du at du fikk se noe i uke 7?
Uke 8 starter på lille julaften for meg, så det er en skikkelig teit uke å gjøre det i men det hadde vært veldig fint å vite at det var liv. Leser om så mange som har MA så man blir jo litt bekymret. Vil heller vite det før enn siden.
Hva er BO? Ja det er liksom det, man kan selvfølgelig få en MA etter uke 8 også, men da vet man i hvert fall at odsen er betydelig mye bedre hvis man har sett et bankende hjerte i uke 8.Helt enig! Jeg er også livredd for MA eller BO.. tanken på å gå lenge i tro om at alt står bra til også gjør det ikke det er grusom..
Jeg har bestilt TUL 22.12, skulle gjerne dratt før men ønsker også time så tett opp i mot jul som mulig. Da har jeg så vidt bikka 8 uker, og det er jo bare litt over 3 uker til, så jeg får holde ut
Hva er BO? Ja det er liksom det, man kan selvfølgelig få en MA etter uke 8 også, men da vet man i hvert fall at odsen er betydelig mye bedre hvis man har sett et bankende hjerte i uke 8.
Det visste jeg ikke var mulig en gangEnig!
Blighted ovum, ingen foster. Fostersekk og morkake utvikler seg, så hcg stiger og man føler seg gjerne gravid, men så er det rett og slett ingen foster..