Når slapp barnet seg og begynte å gå?

Gikk uten støtte da han var litt over 11 mnd.. med støtte litt før det, men jeg øvde veeeldig lite med han og tok ikke fram gåvogna før bare ett par uker før det.. var livredd for at han skulle gå like tidlig som sin far (9,5mnd) :p
 
Min gikk lenge med støtte, rundt bordet og lignende, men var 16 mnd gammel før han gikk på egenhånd.
 
Oppdatering!
Hun slipper seg sjelden men kan slippe på stedet. Å bare stå der. Klarer også å gå alene så lenge jeg tvinger henne til det. Men hun liker best å gå med stolen eller krabbe enda :)
 
Oppdatering!
Hun slipper seg sjelden men kan slippe på stedet. Å bare stå der. Klarer også å gå alene så lenge jeg tvinger henne til det. Men hun liker best å gå med stolen eller krabbe enda :)

Da kommer det nok snart :) . Hvor gammel er hun nå?
Min brukte en måneds tid fra de første skrittene alene før han turte å gå lange strekk "ut i løse lufta" om du skjønner. Kunne gå langt om jeg gikk baklengs foran han.
 
Nr 1 gikk med støtte ved 8 mnd. Slapp seg ikke før 15 mnd.

Nr 2 slapp seg ved 10 mnd, fikk god balanse ganske kjapt.
 
Da kommer det nok snart :) . Hvor gammel er hun nå?
Min brukte en måneds tid fra de første skrittene alene før han turte å gå lange strekk "ut i løse lufta" om du skjønner. Kunne gå langt om jeg gikk baklengs foran han.
14 1/2 mnd ca :) ja er det hun gjør med meg å. Håper hun slipper seg snart :D
 
14 1/2 mnd ca :) ja er det hun gjør med meg å. Håper hun slipper seg snart :D

Satser på det. Jeg var SÅ utålmodig, synes det aldri ble at sønnen min begynte å gå :hilarious: men nå løper hn rundt her i full fart da.
 
Reiste seg ved 8 måneder og gikk langs bordet lenge. Begynte å gå uten støtte ved 14 måneder. Løper rundt hele dagen og nekter å sitte i vogn når vi er ute. Er et slitt
 
Et par uker etter ettårsdagen
 
8 måneder
15 måneder
13 måneder
13 måneder
15 måneder
12 måneder
 
Endelig går min marsboer :love017 løsnet plutselig i forrige uke. Og nå går han mer for hver dag som går. Fylte 16 mnd i dag :D
Så stolt av han, og han er stolt selv. Går rundt å klapper mens han går :Heartred
 
Endelig går min marsboer :love017 løsnet plutselig i forrige uke. Og nå går han mer for hver dag som går. Fylte 16 mnd i dag :D
Så stolt av han, og han er stolt selv. Går rundt å klapper mens han går :Heartred

Åååå det er så søtt når de klapper av seg selv :hilarious:
 
Åååå det er så søtt når de klapper av seg selv :hilarious:

Jaaa :D det er noe av det søteste i verden :love017 under middag i dag var han flink å spise med gaffel, og jeg så så flink du er å spise med gaffel. Da tok han seg en liten pause for å klappe litt :) så bedårende .
 
Jaaa :D det er noe av det søteste i verden :love017 under middag i dag var han flink å spise med gaffel, og jeg så så flink du er å spise med gaffel. Da tok han seg en liten pause for å klappe litt :) så bedårende .

Åååå smelt ❤️❤️❤️
 
Back
Topp