Når og hvem forteller dere om svangerskapet til?

Jeg skjønner hvordan du har det med tanke på å fortelle det til familie som kanskje aldri har vært eller er fornøyd med deg som person. Jeg kommer ikke til å fortelle min familie nyheten med det første,grunnet at jeg ønsker å leve i min egen lille lykkebobble så lenge jeg kan :)

Huff ja, det er godt det ikke bare er meg da :) faren min (den eneste foreldren jeg har igjen) får nok ikke vite det før det kommer på Facebook eller noe, det er stygt å si det.. men vi har ingen kontakt lengre, og jeg har det mye bedre slik :)
Svigermor ble hoppende glad for nyheten, så det var iallefall godt :) resten får vente til uke 12 tenker jeg :)

Synes ikke det e noe stygt å si! Ikke alle har et godt forhold til sine foreldre,det e virkelig trasig,men slik er det bare verden er. Du kan heller bare fokusere på de menneskene du vet kommer til å være støttende og oppmuntrende :) Vent så lenge du vil med å dele nyheten!

Synes ikke det e noe stygt å si! Ikke alle har et godt forhold til sine foreldre,det e virkelig trasig,men slik er det bare verden er. Du kan heller bare fokusere på de menneskene du vet kommer til å være støttende og oppmuntrende :) Vent så lenge du vil med å dele nyheten!

Kjenner det gjorde utrolig godt at svigermor og samboeren hennes ble så gla, det lever jeg iallefall på til uke 12 :D ;)

Mannen min og jeg hadde ikke tenkt til å fortelle det til noen enda, hvertfall ikke før vi har vært på tidlig ul og sett at alt er greit. Men det datt ut av meg på jobb tidligere i uka til en kollega. Jeg er sykepleier og skulle hjelpe til med å få en mann på beina igjen som hadde ramlet. Kjente langt inn i ryggmargen at jeg ikke hadde lyst til å gjøre dette. Fortalte det til henne slik at hun kunne få noen andre til å hjelpe seg. Snakket endel med henne etter at jeg hadde ma i oktober og stoler fullt på at hun ikke sier det til noen!

I høst fortalte jeg det på jobb et par dager før jeg skulle på ul. Det var tøft å måtte avkrefte graviditeten til alle etterpå. Denne gangen vil jeg vente til etter ul før jeg forteller. Dersom det skulle gå galt igjen så kommer jeg sikkert til å fortelle det til flere, men da velger jeg selv hvem jeg ønsker å snakke med dette om!

Men jeg håper selvfølgelig at dette skal gå fint og jeg gleder meg til å fortelle det til alle!!

Huff ja, det er godt det ikke bare er meg da :) faren min (den eneste foreldren jeg har igjen) får nok ikke vite det før det kommer på Facebook eller noe, det er stygt å si det.. men vi har ingen kontakt lengre, og jeg har det mye bedre slik :)
Svigermor ble hoppende glad for nyheten, så det var iallefall godt :) resten får vente til uke 12 tenker jeg :)

Faren min får ikke vite deg før evt tanta mi sier det og tviler på at det skjer med det første. Tror han vet om datteren min, men vet ikke når han fikk vite om henne. Broren min vet jeg ikke om vet om datteren min. Men så har vi det mye bedre uten dem i livet vårt :)

Det bedrer seg sikkert, moren min har sitt å stri med, kan være grunnen.
Bedrer seg forhåpentligvis, og nå fortalte jeg det utrolig tidlig da, kanskje hun bare distanserer seg så lenge, til det er mer sikkert, jeg vet ikke...
Vi får se!

Våre foreldre og søsken fikk vite om det samme dag/dagen etter positiv test. Ble tidlig, men siden det er jul,var det gøy å si det. Noen få kollegaer jeg jobber tett med fikk vite det i romjula, pga tilrettelagte arb.oppgaver.

Våre nærmeste vet at vi har vært prøvere pga.jeg er hjertesyk, så mange sykehusbesøk kommer nok til å avsløre alt uansett :p Men det er kun ei god venninne og søsteren min som vet at vi har fått positiv test :)

Back
Topp