Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det høres ut som en veldig fin måte å gjøre det på så trist at de blir så glad for andre, men ikke for deg. Har du spurt de hvorfor? Kanskje de bare ikke er like flinke til å vise følelser overfor sine nærmeste.Er kun meg,mannen å beste venninna mi som vet det:-D skal overraske familiene i uke 10-12 med innpakket ul bilde å en blå å rosa smokk med navn på:-D
Jeg har alltid fått motgang hver gang jeg har vært gravid (fra min familie) mens andre familie medlemmer har blitt gratulert oppi skyene..Å siden dette er vår siste så tenkte jeg å gjøre det litt ekstra spesielt så kansje de kan trekke på smilebånde istedenfor å gi kjenneprekne!!
Først og fremst - grarulerer så mye med spiren! Så kjekt at du endelig har fått positiv test håper og tror at spiren sitter hele veien til septemberDette er første gang jeg noen gang har testet positivt, så det har ikke gått opp for meg enda tror jeg, men jeg har ikke klart å holde det hemmelig!
Jeg tenker at jeg må forte meg å si det til folk, mens jeg enda ER gravid, man veit jo aldri hva som kan skje...
Veit det er dumt å tenke slik, men jeg er så redd for at dette er første og siste gangen jeg vil se en positiv test, etter så mange år med prøving!
Mamma, pappa, søster m sambo, bror, to gode veninner med mennene dems, og moren til min beste veninne vet det.
I morgen skal bestefar få vite at han skal bli oldefar igjen
Desverre har jeg ikke fått så mange glade fjes som jeg hadde håpet på, pappa reagerte nesten ikke, han gratulerte, men så liten reaksjon.
Mamma begynnte å snakke om hvor dyrt det er, og at det er VÅR unge, ogmasse andre ting, og det var dem jeg hadde gledet meg mest til å fortelle, så det gjorde vondt.
Men lillesøster gråt av glede, hun vet hvor lenge jeg har strevd, og hvor stort ønske dette var, så det var godt.
Holder det "hemmelig" for resten av verden så lenge som mulig, familien til mannen min får vite det i uke 10, av praktiske årsaker da de ikke bor i Norge
Vi vil helst si det til dem ansikt til ansikt!
Og der er jeg nesten sikker på at det blir glede!!!
Synd at noens "mindre" reaksjon skal få lov til å dempe min glede, jeg er da for søren meg 34 år gammel, voksen, begge har vi faste jobber, vi har eget hus og vil, og helt grei økonomi, så hvorfor skal ikke vi kunne få glede oss over ett barn???
Men, det kommer seg vel, etterhvert tror jeg
Jeg skjønner hvordan du har det med tanke på å fortelle det til familie som kanskje aldri har vært eller er fornøyd med deg som person. Jeg kommer ikke til å fortelle min familie nyheten med det første,grunnet at jeg ønsker å leve i min egen lille lykkebobble så lenge jeg kanJeg vet egentlig ikke, kanskje de ikke blir så gla for nyheten eller noe?
Jeg er vokst opp med en familie som har rakket ned på meg hele livet, så det går naturlig for meg å forvente det verste når jeg skal fortelle noe.
Hørres helt sykt ut når jeg skriver, det går nok fint. Kjenner bare at jeg gruer meg litt
Dette er første gang jeg noen gang har testet positivt, så det har ikke gått opp for meg enda tror jeg, men jeg har ikke klart å holde det hemmelig!
Jeg tenker at jeg må forte meg å si det til folk, mens jeg enda ER gravid, man veit jo aldri hva som kan skje...
Veit det er dumt å tenke slik, men jeg er så redd for at dette er første og siste gangen jeg vil se en positiv test, etter så mange år med prøving!
Mamma, pappa, søster m sambo, bror, to gode veninner med mennene dems, og moren til min beste veninne vet det.
I morgen skal bestefar få vite at han skal bli oldefar igjen
Desverre har jeg ikke fått så mange glade fjes som jeg hadde håpet på, pappa reagerte nesten ikke, han gratulerte, men så liten reaksjon.
Mamma begynnte å snakke om hvor dyrt det er, og at det er VÅR unge, ogmasse andre ting, og det var dem jeg hadde gledet meg mest til å fortelle, så det gjorde vondt.
Men lillesøster gråt av glede, hun vet hvor lenge jeg har strevd, og hvor stort ønske dette var, så det var godt.
Holder det "hemmelig" for resten av verden så lenge som mulig, familien til mannen min får vite det i uke 10, av praktiske årsaker da de ikke bor i Norge
Vi vil helst si det til dem ansikt til ansikt!
Og der er jeg nesten sikker på at det blir glede!!!
Synd at noens "mindre" reaksjon skal få lov til å dempe min glede, jeg er da for søren meg 34 år gammel, voksen, begge har vi faste jobber, vi har eget hus og vil, og helt grei økonomi, så hvorfor skal ikke vi kunne få glede oss over ett barn???
Men, det kommer seg vel, etterhvert tror jeg