Huff, så vanskelig det høres ut. Men som jeg forstod det er det dine svigerforeldre du skal fortelle det til. Er de også sånn?
Mitt tips er å vente med å fortelle det til DU er klar. Alt annet blir bare feil...
Det er deilig at det ikke er så veldig hemmelig. Men det er ikke Facebook-offentlig liksom men jeg kjente litt på at jeg gjerne ville holdt det litt for meg selv noen uker, men det gikk jo ikke når folk visste at vi hadde vært i Danmark Og måtte også nevne det til litt mer familie enn planlagt siden det var jul og en del mat jeg ikke kunne spise. Samtidig er det godt at så mange vet det fordi jeg opplever mer støtte og forståelse for at jeg er sliten og dårlig
Nei de er absolutt ikke slik, de er veldig støttende og gode. Men det ligger i underbevistheten min automatisk tror jeg, tenker alltid det verste. MEN det er noe jeg jobber med
Takk Svingermor fikk vite det idag, resten får vente til jeg har vært på ul å sett at det er liv og alt er vell
huff nei facebook offentlig blir det ikke på veeeldig lenge, er så redd for at noe skal gå galt. Å så må man trekke ting tilbake igjen, hmm.
Ja jeg gruer meg litt til imorgen når jeg ikke kan drikke, ikke pga alkoholen, men så var det den forklaringen igjen da