Når man tar med andre sine barn på aktiviteter og ferie

He he vi har en og har ofte med barn
Deflestw betaler , men ikke alle
Jeg spør alltid om jeg skal sende med penger. Noen ganger sier de "ja, inngang koster sånn og sånn", men som regel sier de nei.
 
Ehm ok jeg spurte vel ikke akkurat om det trengte p koste penger men
Måten du spør om er da at om vi da ikke har ofte med andre barn da? Akkurat som om man må jo blakke en selv da for å få det til.

Som sagt. Vi drar ikke på ting konstant som må koste penger. Finnes nok av gratis aktiviteter. Det jeg da ga ett svar på. På den måten.

Vi bor en liten plass og må reise ett godt stk for å gå på steder for å betale for aktiviteter. Så det blir ikke så ofte som en gjerne ville hatt lyst til. Men de gangene vi vil og inviterer med, spanderer jeg. Men de har gjerne med lommepenger og slikt. Da kan de heller bruke det på evnt kinosnop eller slikt.
 
Måten du spør om er da at om vi da ikke har ofte med andre barn da? Akkurat som om man må jo blakke en selv da for å få det til.

Som sagt. Vi drar ikke på ting konstant som må koste penger. Finnes nok av gratis aktiviteter. Det jeg da ga ett svar på. På den måten.

Vi bor en liten plass og må reise ett godt stk for å gå på steder for å betale for aktiviteter. Så det blir ikke så ofte som en gjerne ville hatt lyst til. Men de gangene vi vil og inviterer med, spanderer jeg. Men de har gjerne med lommepenger og slikt. Da kan de heller bruke det på evnt kinosnop eller slikt.
Nei jeg lurte på det fordi om man drar på noe som koster ofte så blir det dyrt om man alltid skal betale, haddeingebting med at det må koste å gjøre
 
Her sender vi med penger eller Vippser i etterkant for kostnadskrevende aktiviteter, tilsvarende gjør de andre foreldrene det. Vi/andre spanderer gjerne mat osv.
 
Her sender vi alltid med penger, varierer om de blir brukt eller ikke :) har vi invitert med venner så spanderer vi, men noen ganger vippser foreldrene, og det er helt greit det og :) Eldste har vært på utenlandsferie med en venn, og da betalte vi for fly og opphold, sendte med 1000kr i lommepenger som skulle brukes på is, snacks og småting. Også hadde de regnet over hva som ca ble brukt på mat på turen, som vi vippset da de var kommet hjem. Var borte i tre dager :)
 
Back
Topp