Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Postafen er førstevalget og anbefalt behandling ved hyperemesis, så du kan trygt ta demHar hatt intens kvalme fra uke 6 og har nå fått resept på postafen. Det hjelper litt, men jeg er så bekymret fordi på pakningen står det " Du bør ikke bruke postafen mens du er gravid med mindre det er absolutt nødvendig " . Hva betyr det liksom ?? Er det flere her som har erfaring med postafen og graviditet? Jeg er så bekymret for medisiner under tidlig graviditet men jeg fikk jo nesten ingenting i meg da jeg ikke gikk på det og var utslitt etter å kaste opp kjempemange ganger per dag..
Har hatt intens kvalme fra uke 6 og har nå fått resept på postafen. Det hjelper litt, men jeg er så bekymret fordi på pakningen står det " Du bør ikke bruke postafen mens du er gravid med mindre det er absolutt nødvendig " . Hva betyr det liksom ?? Er det flere her som har erfaring med postafen og graviditet? Jeg er så bekymret for medisiner under tidlig graviditet men jeg fikk jo nesten ingenting i meg da jeg ikke gikk på det og var utslitt etter å kaste opp kjempemange ganger per dag..
Ok, så bra. Jeg synes de kan skrive det på pakningsvedlegget. Man blir jo litt bekymret når det står på pakken at man ikke kan ta dem eeeegentlig.Postafen er førstevalget og anbefalt behandling ved hyperemesis, så du kan trygt ta dem![]()
Ja, je får liksom ikke ut av hodet det det står på pakningsvedlegget, det plager meg virkelig. Håper jeg kan slippe å gå på dem fort! Eller få legen til å sende meg på oppvæskning, men jeg får ikke komme inn til noen fastleger på dette gudsforlatte stedet jeg bor på..Her er det mange ulike meninger mtp dette...
Noen sier det er helt trygt, jeg ville personlig aldri gjort det da jeg har lest det ikke skal brukes og for meg er det nok til å avstå...
Men her må du ta avgjørelsen helt selv![]()
Ja, je får liksom ikke ut av hodet det det står på pakningsvedlegget, det plager meg virkelig. Håper jeg kan slippe å gå på dem fort! Eller få legen til å sende meg på oppvæskning, men jeg får ikke komme inn til noen fastleger på dette gudsforlatte stedet jeg bor på..
Ja, je får liksom ikke ut av hodet det det står på pakningsvedlegget, det plager meg virkelig. Håper jeg kan slippe å gå på dem fort! Eller få legen til å sende meg på oppvæskning, men jeg får ikke komme inn til noen fastleger på dette gudsforlatte stedet jeg bor på..
Jeg er 7+4 og kvalmen har kommet gradvis de siste dagene :S har bare spydd to ganger da, en på søndagsmorgen og en idagmorges på tom mage. Jeg hadde ekstrem hyperemesis fra uke 5 med de to andre, så dette er jo himmel i forholdUke 7+0 og føler kanskje jeg kan være så heldig å slippe unna ?![]()
Jeg er 7+4 og kvalmen har kommet gradvis de siste dagene :S har bare spydd to ganger da, en på søndagsmorgen og en idagmorges på tom mage. Jeg hadde ekstrem hyperemesis fra uke 5 med de to andre, så dette er jo himmel i forholdbare håper det holder seg på dette nivået, for det er absolutt til å leve med
![]()