drømmeren84
Gift med forumet
Min kvalme blir verre og verre for hver dag..
Vi er jo like langt så føler virkelig med deg.. Men nå har du 2 da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min kvalme blir verre og verre for hver dag..
Jeg har tatt det meste av det som skrives ut til gravide i de to forrige svangerskapene mine, og det har ikke påvirket barnaTør ikke ta disse kvalmestillende jeg etter å ha lest på felleskatalogen. . Vet de bare må skrive det sikkert men tør ikke ta noen sjanser![]()
Vi er jo like langt så føler virkelig med deg.. Men nå har du 2 da![]()
Jeg har tatt det meste av det som skrives ut til gravide i de to forrige svangerskapene mine, og det har ikke påvirket barnajeg tenker at de skriver ikke ut medisiner på sykehuset som kan skade fosteret.
Og du, det er mye bedre å sjekke relis.no enn felleskatalogen![]()
Haha- blir veldig spennende med ultralyd om 1,5 ukeMin kvalme er helt klart verst på kvelden. Men kommer i bølger gjennom i hele dagen. Kjenner du ikke noe til det enda heldiggris?
![]()
Signerer denne!!
Føler veldig med deg! Tredje svangerskapet mitt med hyperemesis nå, og jeg er nå på fjerde uken som totalt sengeliggende. Ble innlagt for første gang i uke 7. Håper bare kvalmen slipper før ungen er ute denne gang..
Var innlagt med iv i 4 dager med nr 1.. nesten så jeg har fortrengt hvor jævli det var og det kom ikke før i uke 11.. så veldig spent på ukene fremover ja ...
Åh fyfaen,dette er ille. Første gang for meg,det slo meg over som en orkan :/ er helt sengeliggende,vært det i 2 uker nå. Hvor lenge varte det hos dere? Håper vi alle slipper dette,ikke noe gøy å måtte slite seg igjennom sv.skap. Føles som om jeg "mister" den gode fine følelsen som alle snakker om.. Irriterende :/ noen gode tips? Mtp mat,hva hjalp ? Kvalmestillende,væske osv?
Åh fyfaen,dette er ille. Første gang for meg,det slo meg over som en orkan :/ er helt sengeliggende,vært det i 2 uker nå. Hvor lenge varte det hos dere? Håper vi alle slipper dette,ikke noe gøy å måtte slite seg igjennom sv.skap. Føles som om jeg "mister" den gode fine følelsen som alle snakker om.. Irriterende :/ noen gode tips? Mtp mat,hva hjalp ? Kvalmestillende,væske osv?