Når kom kvalmen hos dere ?

Jeg har hvert småkvalm siden 3+4 ca. Men nå er jeg 6uker i morgen og i dag kastet jeg opp for første gang! Så her er jeg skikkelig dårlig på morran når jeg står opp. Ikke så ille nå på kveld, men kommer og går veldig! Kroppen orker ingenting, selvom jeg må presse meg bga jeg har datter på 4,5år også.
Håper det ikke varer så lenge!!

Forrige svangerskap var jeg ikke slik, kun ble kvalm av matlukter ol! Men nå er det alt :depressed:
 
Litt før uke 6 begynte det for fullt, kom som kastet på meg da jeg sto og sminket meg en dag. Siden har det bare eskalert og nå har jeg ikke et våkent øyeblikk uten kvalme og oppkast. Håper bare ikke det er Hypermesis, det er ikke i planen under min første graviditet!! :/
 
Forje gan ble jeg skikkelig dårlig fra uke 6. Denne gangen har jeg vært litt små kvalm fra uke 4.
 
Sist var jeg kvalm fra uke 6-18 hjalp og spise.. Denne gangen kom kvalmen før testen ble positiv, bare blitt verre og verre :( mat hjelper ikke denne gangen.. Er to forskjellige typer kvalme..
 
Tror det begynte så smått for to uker siden. Er nå 7+0 og det kjennes som det tar seg opp..

var utrolig heldig sist gang, ble bare litt uvel om jeg gikk for lenge om kvelden uten å putte mat i munnen. Nå går det allerede utover matlyst?
 
I dag... Er 7+1 i dag, og jeg har vært småkvalm av og på i hele dag. Håper det egentlig bare er reisinga og jobbintervjuet som gjorde det.... Time will show I guess...

Til dere med hyperemesis: all ære for at dere får mer enn ett barn. Virkelig en bragd å gjøre det mer enn en gang. Punktum.
 
Har vært litt kvalm til og fra den siste uken, mest når jeg blir sliten. Er 7+3 nå.
 
Jeg har bare vært litt uggen, og reagerer på noen få lukter.. Er 7+6 i dag. Trodde det var begynnelsen på kvalme, men det har ikke utviklet seg :D helt tydelig at jeg har det bedre enn mange andre her inne! Men det igjen får meg til å lure på om det i det hele tatt er noe der inne :p
 
I dag... Er 7+1 i dag, og jeg har vært småkvalm av og på i hele dag. Håper det egentlig bare er reisinga og jobbintervjuet som gjorde det.... Time will show I guess...

Til dere med hyperemesis: all ære for at dere får mer enn ett barn. Virkelig en bragd å gjøre det mer enn en gang. Punktum.

Ja, man glemmer så alt for fort! Helt vanvittig at jeg begir meg ut på dette hel... for tredje gang! Men premien på slutten er helt magisk <3
 
5+1 og fortsatt ikke kvalm :p *fingers crossed :p
men leser jo nå at dette kommer super kastende på dere, så spent på de neste ukene ja ;)
 
Jeg har vært småkvalm til og fra men nå i kveld kom den skikkelig kastende på meg! Måtte løpe rett på badet men klarte "heldigvis" å få det ned igjen.. Spent på hvordan de neste dagene vil bli! Vi skal jo på hyttetur i helgen og det er fortsatt hemmelig at jeg er gravid. Kan se for meg at det blir utfordrende å holde det om dette bare var en forsmak :wtf:
 
Hvordan ligger dere ann nå da ?:p
Noen som nå har blitt dårlige og hvor langt har dere kommet :p?

5+4 og fortsatt ingen kvalme her... er så spent siden mine to andre svangerskap var så forskjellig med hyperemesis og uten kvalme :p
 
Er 7+1 idag og har fått hypermesis,vært innlagt med IV væske. Hypermesis er helt for jævlig. Er som å ha magesjuke og hangover samtidig :( misunner alle som bare er "morgenkvalm" nå og da..
 
Er 7+1 idag og har fått hypermesis,vært innlagt med IV væske. Hypermesis er helt for jævlig. Er som å ha magesjuke og hangover samtidig :( misunner alle som bare er "morgenkvalm" nå og da..

Signerer denne!!
Føler veldig med deg! Tredje svangerskapet mitt med hyperemesis nå, og jeg er nå på fjerde uken som totalt sengeliggende. Ble innlagt for første gang i uke 7. Håper bare kvalmen slipper før ungen er ute denne gang..
 
Er 7+1 idag og har fått hypermesis,vært innlagt med IV væske. Hypermesis er helt for jævlig. Er som å ha magesjuke og hangover samtidig :( misunner alle som bare er "morgenkvalm" nå og da..

Var innlagt med iv i 4 dager med nr 1.. nesten så jeg har fortrengt hvor jævli det var og det kom ikke før i uke 11.. så veldig spent på ukene fremover ja ...
 
Min kvalme blir verre og verre for hver dag..
 
Back
Topp