Når gutta lager bryllup...

Ja det tror jeg faktisk jeg hadde turt, han spøker om mye tull, men vet det hadde vært viktig for meg og hadde tatt det seriøst, han har god smak og vet stort sett hva jeg liker :)
 
Hadde lett latt han gjort det om det hadde betydd gratis bryllup. I vårt forhold er det jeg som har ville ideer og mangel på bakkekontakt, så det verste som kunne skjedd var at bryllupet ble litt i trausteste laget. Helt greit det, så lenge vi hadde blitt gift ;)
 
Å skrekk og gru, med tanke på hvilke klær samboer leter fram til meg dersom han en sjelden gang er med meg på shopping (men han er som oftest enig med meg i at han har elendig smak når han får sett klærne på meg :p), så hadde jeg aldri i livet turt å overlate brudekjole-valget til han!!!
Ellers kunne han nok ha fått resten av tingene fint til, hadde blitt en super dag uansett :) Men overhodet ikke brudekjolen, der vil jeg ha ett ord med i laget!
 
Å skrekk og gru, med tanke på hvilke klær samboer leter fram til meg dersom han en sjelden gang er med meg på shopping (men han er som oftest enig med meg i at han har elendig smak når han får sett klærne på meg :p), så hadde jeg aldri i livet turt å overlate brudekjole-valget til han!!!
Ellers kunne han nok ha fått resten av tingene fint til, hadde blitt en super dag uansett :) Men overhodet ikke brudekjolen, der vil jeg ha ett ord med i laget!
Akkurat brudekjolen er nok litt spesiell for oss jenter ja.
 
Akkurat brudekjolen er nok litt spesiell for oss jenter ja.
Jepp. Og jeg er litt på "less is more" når det kommer til brudekjolen, mens samboer nok ville kledd meg opp i en skikkelig bløtkake-kjole :p
 
Neeeei hadde ikke turt. selvom jeg tror han ville klart seg bra på det meste men ikke kjolen :p
 
Aldri i livet om han fikk plukke ut kjolen min, den er jo derfor jeg gifter meg :p
Resten kunne han gjort :D Hihi
 
Kanskje. Selv om han egentlig har ganske peiling så hater han alt som heter planlegging, så vet ikke åssen det hadde blitt :p
 
Her så ordnet mannen brudebuketten viste ingenting før samme dag, knapphul blomster, fotografen og overnatting på bryllupsdagen og egne klær, kunne overlatt mer til ham også;)
 
Det hadde jeg lett gjort :) hadde vært spennende og jeg stoler på at han hadde ordna det slik som hadde vært vårt perfekte bryllup og ikke MITT :p
 
Det hadde jeg lett gjort :) hadde vært spennende og jeg stoler på at han hadde ordna det slik som hadde vært vårt perfekte bryllup og ikke MITT :p
For min del er det jo like viktig at det er hans som mitt. Men stoler ikke på at han hadde tenkt på samme måte
 
Hadde lett gjort det :) jeg stoler 110% på min mann. Det er jo vårt bryllup så hvorfor skulle ikke han få være med å delta i planleggingen?

Selv er jeg ikke så fan av fancy bryllup og er en av den som lett kunne stukket av til Las vegas :p
 
For min del er det jo like viktig at det er hans som mitt. Men stoler ikke på at han hadde tenkt på samme måte

Tenker at i en slik situasjon måtte man jo ikke tenke på alt mann ville gjort å hatt om vi skulle planlegge bryllup. Å heller være spente på hva han finner på :p sikkert ikke så lett, men jeg har hatt et bryllup. Med en dustemann og skal mye til at det blir verre enn det jeg hadde den gang :p
 
Back
Topp