Når gutta lager bryllup...

Tror han hadde klart seg veldig bra her jeg:) til og med kjole;)

Men må si jeg vil foretrekke å gjøre det sammen:D
 
Last edited:
Hadde DU turt å la mannen din arrangere deres bryllup uten at du hadde hatt noen ting å si i saken.

Kjole
Lokale
Mat
osv osv...

Det hadde ikke jeg!
Huff nei aldri i livet! Det er en dag i livet som jeg også vil ha noe å si om, og kjolen vil jeg absolutt velge selv :p
 
hehe! Godt han viste det da så han ikke satte i gang med 200 gjester og bløtekakekjole :p

Haha, ja da tror jeg at jeg hadde svart nei i kirka på bakgrunn av at han tydeligvis ikke kjente meg så godt som jeg trodde :p
 
Ja, det hadde jeg lett gjort.
 
Nei! :)
Men bare fordi jeg elsker å dille med sånne ting :)
 
Ett bryllup min mann skulle arrangere hadde definitivt blitt ett kodac moment:)
 
Ja, det kunne han godt fått gjøre. Jeg vet ikke hvordan jeg vil ha et eventuelt bryllup, så jeg syns egentlig det hadde vært deilig om han hadde ordna det :)

Tror han hadde klart det veldig fint, tror han hadde funnet en fin kjole og. Han kjenner meg veldig godt :)
 
Etter 3 år med "say yes to the dress" og alle andre bryllupsrelaterte serier på tv hadde han nok klart det knirkefritt. Synes det er så synd at alle damer tror dette er deres dag... Er jo minst like mye hans dag, så hvorfor skal damene bestemme alt? Tror min samboer kunne stelt istand en dag som hadde blitt minst like bra som om jeg skulle gjort det - kanskje til og med bedre :)
 
Nei. Det vil jeg at vi gjør sammen. Men mannen min hadde ALDRI godtatt å fått ansvaret for det. Han var glad for å slippe dåpen til datteren vår til og med...
 
Ja, lett!
Ingen av oss er spesielt fancy så det hadde ikke bekymret meg... Hadde vært mest spent på kjolen haha! Men hadde nok vært enkelt for han da det ikke skulle vært en brudekjole:D
 
Back
Topp