Når gutta lager bryllup...

Jeg tror mannen her ville klart det fint, jeg er ikke så kravstor bare vi blir gift :-D men reagerer litt på tv-programmet altså. Damene som er med har jo gjerne hele bryllupet klart i hodet og noen sier de blir dritsure om de ikke får akkurat de riktige skoene eller den kjolen de ønsker seg, da forstår jeg ikke at de blir med på et slikt show og overlater alt til mannen.
 
Aldri! Det hadde ikke han heller, hans eneste "kriterie" for å gifte selger at han slipper å være med på planleggingen :p
 
Tja tror min hadde klart seg ganske bra, vi har noenlunde lik smak og han veit hva jeg liker, men kunne muligens blitt litt første og beste + mye smått som manglet :p
 
Det tror jeg faktisk:p
Vi kjenner hverandre såpass godt, at han vet nok hva jeg liker og hvordan jeg vil ha det:D
 
Nja, usikker.. Jeg har ikke noe behov for å gifte meg, men han vet hva jeg vil om vi gifter oss :p så tror ikke det hadde blitt noe problem. :p
 
Nope :p Vært sammen i 10 år til sommeren, og likevel; nope :p
 
Ikke no problem, vi har såpass lik smak :) Eneste jeg ville bestemt / kommet med ønske, er kjolen!
 
Tenk så deilig å bare kunne møte opp til frisør og fest! :) Regner jo med at en brudgom ønsker det beste for begge! Hi hi! :)
joda.. Men ut i fra de spøkene han drar noen ganger om hvordan vi burde gifte oss, så vet jeg ikke om jeg hadde turt å stole på ham.

Han vet NØYAKTIG hvordan jeg vil ha bryllupet. Er vel bare fargevalget og kjolen ikke vet om :p
 
Det hadde nok blitt selskap utav det, men antakelig ikke et type selskap jeg ville vært med på... :p Så nei, det hadde han neppe greid.
 
Mannen arrangerte vårt bryllup.
Han ringte tinghuset, valgte kjole (av de jeg hadde fra før ) og sted og spise med forloverne etterpå.
Angrer ikke et sekund og hadde latt han gjøre det igjen ;)
 
Ja, det har jeg faktisk ikke hatt noe problemer med. :)
 
Mannen arrangerte vårt bryllup.
Han ringte tinghuset, valgte kjole (av de jeg hadde fra før ) og sted og spise med forloverne etterpå.
Angrer ikke et sekund og hadde latt han gjøre det igjen ;)

Jeg vil ha litt mer en det da :p
Kirke
selskap med hele familien
brudekjole med slør osv. Men vi har jo alle hver vår smak heldigvis ;)
 
Jeg vil ha litt mer en det da :p
Kirke
selskap med hele familien
brudekjole med slør osv. Men vi har jo alle hver vår smak heldigvis ;)
Ja, heldigvis vet mannen akkurat hva jeg ville ha, tradisjonelt bryllup hadde blitt en marerittdag for meg ;)
 
Ikke valgt ut kjolen, men resten ja:)
Eller kanskje kjolen også.
Han vet hva jeg liker og dessuten har han veldig god smak også:D
 
Nei hehe :D
 
Back
Topp