Når gutta lager bryllup...

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
Hadde DU turt å la mannen din arrangere deres bryllup uten at du hadde hatt noen ting å si i saken.

Kjole
Lokale
Mat
osv osv...

Det hadde ikke jeg!
 
Nope, ikke kjangs i havet ;) Ikke fordi jeg ikke tror han hadde taklet det, men fordi jeg elsker å styre med slikt selv og hadde fått mark av å sitte og vente ;)
 
Mat? Ja.
Resten? Nei.

Hadde faktisk vært forbanna om mina mann valgte MIN kjole! Hadde ganske klart i hodet mitt hvilken kjole jeg skulle ha. Nå er jeg gift da :p Så trenger ikke bekymre meg :p
 
Ja, ikke noe problem! :)
 
Mat? Ja.
Resten? Nei.

Hadde faktisk vært forbanna om mina mann valgte MIN kjole! Hadde ganske klart i hodet mitt hvilken kjole jeg skulle ha. Nå er jeg gift da :p Så trenger ikke bekymre meg :p
Kjolen er jo kjempe viktig! hadde aldri i livet latt han min plukke ut kjolen min!! jeg hadde heller dødd :p
 
Jepp! Han vet veldig godt hva jeg ønsker meg. Og mtp kjole så vet han at om han ikke finner en han tror passer så får han tak i min bestemors kjole ;)
 
Jeg har ikke mann, men om jeg hadde hatt en mann som hadde hatt litt peiling på hva som kan funke så trur jeg det. Men for å si det sånn så hadde nok vist hva jeg kunne tenkt meg, men jeg har ikke noe ønske om å gifte meg da :p
 
Virkelig?? Da må jeg si jeg beundrer deg :D
Han har god smak både når det gjelder mat, steder, beliggenhet, klær, musikk osv. Har vært sammen over 11 år, så vet jo litt hva slags kjole jeg ville likt og kledd, og tror faktisk jeg ville satt pris på det om han ønsket å ordne! :)
 
Han har god smak både når det gjelder mat, steder, beliggenhet, klær, musikk osv. Har vært sammen over 11 år, så vet jo litt hva slags kjole jeg ville likt og kledd, og tror faktisk jeg ville satt pris på det om han ønsket å ordne! :)
Jeg og samboeren har hvert sammen i 7 år. hadde fortsatt ikke latt ham gjøre NOE av det.. Hans jobb er kun å møte opp i kirken :p
 
Egentlig ja, han vet hva jeg liker og hva jeg vil ha. Men hadde ikke gjort det fordi jeg helst vil planlegge selv :p
 
Tror faktisk jeg hadde turt det ja ;)

Å tror det hadde gått ganske så mye bedre enn det gjør i mange av episodene som vises på TV ;)
 
Jeg og samboeren har hvert sammen i 7 år. hadde fortsatt ikke latt ham gjøre NOE av det.. Hans jobb er kun å møte opp i kirken :p
Tenk så deilig å bare kunne møte opp til frisør og fest! :) Regner jo med at en brudgom ønsker det beste for begge! Hi hi! :)
 
Back
Topp