Dette forklarer så utrolig mye om hvorfor jeg og min søster ikke gikk overens i det hele tatt når vi var små..
14 måneder mellom oss..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette forklarer så utrolig mye om hvorfor jeg og min søster ikke gikk overens i det hele tatt når vi var små..
Veldig interessant faktisk!Dette forklarer så utrolig mye om hvorfor jeg og min søster ikke gikk overens i det hele tatt når vi var små..
14 måneder mellom oss..
Jeg ble storesøster til min søster da jeg var 14 mnd. Vi har alltid hatt et godt forhold, men jeg vet jeg har blitt preget av å måtte bli stor fort. Min mor skrøt alltid av at jeg var så flink å være med å skifte bleie på henneVeldig interessant faktisk!
Blir veldig koselig mest spent på hva hu på 14 sier til detta men ..Så koselig
Kommer til å bli bra (om så hvertfall til slutt )Blir veldig koselig mest spent på hva hu på 14 sier til detta men ..
Du tror du klarer å holde det skjult såpass lenge for arbeidsgiver? Skulle ønske jeg klarte det samme, men magen popper nok allerede om noen uker!Hvis alt går bra blir moren til mannen min informert til jul. Arbeidsgiver 3 månader før. Resten etter fødselen.
Der var planen men skal vi se hvordan det blir. Ha på seg store genser og klager på at det så kalt jeg må se hvordan det går med meg. Kansje jeg må fortelle det før på grunn av arbeidsoppgaver som krever mye energi…Du tror du klarer å holde det skjult såpass lenge for arbeidsgiver? Skulle ønske jeg klarte det samme, men magen popper nok allerede om noen uker!
Der var planen men skal vi se hvordan det blir. Ha på seg store genser og klager på at det så kalt jeg må se hvordan det går med meg. Kansje jeg må fortelle det før på grunn av arbeidsoppgaver som krever mye energi…
Kjenner meg igjen i å være redd for negative reaksjoner siden det er tredje barn. Familien min har vel sagt mer eller mindre rett ut at de ikke syns vi skal få flere, så det blir festlig.Har fortalt det til ei på jobben og tre venninner
Ellers vil vi nok holde det hemmelig lengst mulig, mtp at det er tredje barnet vårt og vi er midt i oppussing samt passe hektiske dager. Er litt redd for negative reaksjoner.
Er utrolig usikker på når lederen min skal få vite noe. Er i et vikariat, har permisjon fra min faste turnus-jobb. Jobben jeg har nå er kun dagtid, som passer veldig fint med å få en til, men jeg er så usikker på om jeg får forlenge vikariatet hvis de finner ut at jeg er gravid. (Går ut i juni)
Håper å kunne vente til februar, og så si at jeg ønsker å forlenge kontrakten slik at jeg får komme tilbake til denne stillingen etter permisjonen, deretter fortelle nyheten.
Fint å være i samme båt med noen som også er redd for reaksjoner. Det føles litt ensomt på en måte, å være gravid uten å forvente positive reaksjoner. Blir jo bare trist hvis det blir som jeg frykter.Kjenner meg igjen i å være redd for negative reaksjoner siden det er tredje barn. Familien min har vel sagt mer eller mindre rett ut at de ikke syns vi skal få flere, så det blir festlig.
Det høres lurt ut å få forlenget vikariatet først, om du har mulighet. Det er jo ulovlig å diskriminere på grunnlag av graviditet, men det skjer dessverre altfor ofte likevel. Mannen min jobber med denne problemstillingen, og han har mange skrekkhistorier dessverre