Sudotvilling ?? Hva er det ?Blir spennende. Da kan det hende du får det som heter sudotvilling
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sudotvilling ?? Hva er det ?Blir spennende. Da kan det hende du får det som heter sudotvilling
Sudotvilling ? Hva er det ?Blir spennende. Da kan det hende du får det som heter sudotvilling
Vil tro hun mener pseudotvillingerSudotvilling ? Hva er det ?
Vi skal prøve å vente til det har gått 12 uker veldig spent på hva familie sier siden det er under 5 måneder siden fødsel
Her ble jeg gravid 9mnd etter fødsel nå og jeg tror faktisk ikke mine blir veldig overrasket men håper de synes det er stas for det synes så absolutt vi . Jeg slutte på minipille når lille var nesten 6mnd , så er litt glad for at det ikke gikk på første mens , men samtidig at vi slapp vente særlig lengeVi skal prøve å vente til det har gått 12 uker veldig spent på hva familie sier siden det er under 5 måneder siden fødsel
Så spennende !!7 mnd siden her, veldig spent vi også
Hehe så gøy ! Det blir veldig spennende da <3Her ble jeg gravid 9mnd etter fødsel nå og jeg tror faktisk ikke mine blir veldig overrasket men håper de synes det er stas for det synes så absolutt vi . Jeg slutte på minipille når lille var nesten 6mnd , så er litt glad for at det ikke gikk på første mens , men samtidig at vi slapp vente særlig lenge
Blir rett under 18mnd. mellom dem , så pseudotvillinger
Eventuelt ta en privat TUL 23. des?Vi snakket litt om at det ville vært gøy å si det til jul, men er bare 10+4 på julaften, så veldig usikker på om det kanskje er litt for tidlig.
Det er absolutt en mulighet, men tenker egentlig at jeg vil ha fått svar på NIPT testen før vi forteller det til folk, og den tar de ikke før tidligst uke 10, og tar vel en stund å få svar på den..Eventuelt ta en privat TUL 23. des?
Så koseligJeg har bursdag på søndag, så da er hele familien min hos oss sammen med mor og stefar til samboer , så jeg tror vi går for å si det til dem alle da har kjøpt body til lillegutt hvor det står "jeg skal bli storebror" , så tar på han den litt etter at alle har kommet tror jeg