Når forteller dere omverden ?

Vi skal prøve å vente til det har gått 12 uker :) veldig spent på hva familie sier siden det er under 5 måneder siden fødsel :playful:
Her ble jeg gravid 9mnd etter fødsel nå og jeg tror faktisk ikke mine blir veldig overrasket :hilarious: men håper de synes det er stas :love7 for det synes så absolutt vi . Jeg slutte på minipille når lille var nesten 6mnd , så er litt glad for at det ikke gikk på første mens , men samtidig at vi slapp vente særlig lenge :)
Blir rett under 18mnd. mellom dem , så pseudotvillinger :Heartred

Her ble jeg gravid 9mnd etter fødsel nå og jeg tror faktisk ikke mine blir veldig overrasket :hilarious: men håper de synes det er stas :love7 for det synes så absolutt vi . Jeg slutte på minipille når lille var nesten 6mnd , så er litt glad for at det ikke gikk på første mens , men samtidig at vi slapp vente særlig lenge :)
Blir rett under 18mnd. mellom dem , så pseudotvillinger :Heartred
Hehe så gøy ! Det blir veldig spennende da <3 :D

Har ikke bestemt oss ennå, men mange vet at vi holdt på med ivf i høst og venter sikkert på å få vite om det gikk bra på dette forsøket eller ikke… men jeg ville gjerne sett hjerteslag før vi annonserer det til de som vil glede seg mest.
Bestevenninna mi vet, ellers ingen ennå. TUL er ikke før om 3 uker, så det er ikke sikkert vi klarer å holde oss så lenge.

Nå er jeg bare sååå klar for TUL om en uke, og står alt bra til da *krysser fingrene* skal jeg eeeeendelig fortelle det til mamma og pappa og det blir sååå stas :love017 Er enebarn og veldig close med foreldrene mine, så mine barn blir første og eneste barnebarn for dem :Heartpink

Vi snakket litt om at det ville vært gøy å si det til jul, men er bare 10+4 på julaften, så veldig usikker på om det kanskje er litt for tidlig.

Vi holder det litt tettere denne runden, de som vet vi prøver vet vi har blitt gravide. Men vi har lyst å legge det ut mot jul og etter tul :Heartred

Eventuelt ta en privat TUL 23. des? :Heartred
Det er absolutt en mulighet, men tenker egentlig at jeg vil ha fått svar på NIPT testen før vi forteller det til folk, og den tar de ikke før tidligst uke 10, og tar vel en stund å få svar på den..

Har alt fortalt det til de absolutt nærmeste. Er jo ivf så da er det liksom ikke så hemmelig! Men resten av verden som søsken og ytterligere venner skal vel få vite det rundt nyåret ❤️

Foreldrene våre vet det, også ungene her. Og visst alt går bra på tul på torsdag, så kanskje vi begynner og fortelle det til flere av våre nærmeste :D

Jeg har bursdag på søndag, så da er hele familien min hos oss sammen med mor og stefar til samboer , så jeg tror vi går for å si det til dem alle da :) har kjøpt body til lillegutt hvor det står "jeg skal bli storebror" , så tar på han den litt etter at alle har kommet tror jeg :Heartred

Jeg har bursdag på søndag, så da er hele familien min hos oss sammen med mor og stefar til samboer , så jeg tror vi går for å si det til dem alle da :) har kjøpt body til lillegutt hvor det står "jeg skal bli storebror" , så tar på han den litt etter at alle har kommet tror jeg :Heartred
Så koselig :love017

Back
Topp