Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forstår deg kjempe godt!Jeg har så lyst å fortelle gutten min på 6 år nå. Han kommer hjem fra pappaen sin i morgen, da er jeg 9+0. Burde vente til samboer kommer hjem også da. Men jeg er så redd for om noe skulle gå galt, da kommer han til å bli skikkelig skuffet!
Nesten sånn at jeg ønsker å ta en UL til slik at jeg vet at alt er i orden før jeg evt. forteller han det. Vi har ultralyd 19. desember på sykehuset. Det føles som en evighet å vente
Hva ville dere gjort?
En kan ta det tidlig men resultatet blir mer nøyaktig om man venter fikk jeg beskjed om sist. Usikker på om man kan ta det så tidlig som uke 9.Siden vi har en unge fra før og alle veit at vi ønsker flere, sa jeg det til et par kvinns i familien og et par venner med én gang, mest for å ha noen flere å snakke om det med. Også hvis det ikke går veien. Er nå 5+4.
Vi skal på skikkelig familieturné i jula, og lurer litt på hvordan vi skal gjøre det. Vil egentlig ha gjort unna nipt-test før vi forteller det bredt, men hvis jeg er dårlig (som jeg var sist), så blir det for dumt å ikke si det.
Jeg leser at nipt kan tas fra uke 10, som her blir på julaften...
Noen som veit om man kan ta nipt i uke 9?
Takk for svar!En kan ta det tidlig men resultatet blir mer nøyaktig om man venter fikk jeg beskjed om sist. Usikker på om man kan ta det så tidlig som uke 9.
Sjekket hva de sa til oss den gang da:Takk for svar!
Mistenker at det blir så tidlig at det ikke er noen vits, ja. Får håpe jeg får lagt til noen dager i tellinga på TUL på onsdag