Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det fjerne barnet eller fjerde graviditet?Prøøøve holde det så lenge som mulig, men er fjerdegangs å det vises skal kjøpe julestrømpe til alle besteforeldre å legge noe kopi av ultralydbilde i hver sin strømpe er planen
Står på Helsenorge at det i Norge ikke er lov å ts NIPT før 10+0. Skal du ha 9+0, må du til Danmark.Siden vi har en unge fra før og alle veit at vi ønsker flere, sa jeg det til et par kvinns i familien og et par venner med én gang, mest for å ha noen flere å snakke om det med. Også hvis det ikke går veien. Er nå 5+4.
Vi skal på skikkelig familieturné i jula, og lurer litt på hvordan vi skal gjøre det. Vil egentlig ha gjort unna nipt-test før vi forteller det bredt, men hvis jeg er dårlig (som jeg var sist), så blir det for dumt å ikke si det.
Jeg leser at nipt kan tas fra uke 10, som her blir på julaften...
Noen som veit om man kan ta nipt i uke 9?
Hvor gammel er han?Etter UL i går, så har vi sagt det til alle som jeg visste kom til å bli glad på våre vegne Og sønnen min. («Jeg ble ikke så glad, men kommer til å elske den såpass mye at jeg skal passe på den» var responsen )
11 år Han sier alt som faller han innHvor gammel er han?
Herlig! Tenker de blir gode venner jeg11 år Han sier alt som faller han inn
jeg har også gjennomgått ivf og har fortalt det til flere nære venner, til mamma og søsknene mine Nå har jo noen tatt det på seg selv å fortelle det videre til andre igjen. Det er surt, men nå er det ikke så lenge igjen til uke 12 uansett jeg får ordinær tidlig ul 18.12, og er da 12+2. etter det tenkte jeg å gjøre det helt offentlig. Jeg kunne godt ventet litt til, men jeg vil også selv ha kontroll på når det kommer utHer er det IVF, så alle vet det
Vi snakker også om dette om dagen, siden uke 12 er et par uker etter jul. Og hvis vi sier det til familien i jula, så får nok også 2-åringen med seg et og annet.Hva tenker dere om det å dele nyheten for uke 12 med barn ?
Jeg og sambo er litt uenige her. Jeg tenkte at vi kunne dele det med familien i en julegave (inkludert sønn på 7 år) da er jeg i uke 10/11 og forhåpentligvis fått bekreftet at alt er ok på TUL neste uke.
skjønner jo at det er kjipt for barn å oppleve «unødvendig» tap skulle det gå gærent, men føler vel at den uke 12 fristen kanskje var mer aktuel når man ikke utførte TUL ?
Lurt! Jeg hadde for stor tiltro til at folk kunne tenke seg til det selvTil de jeg har fortalt det til så har jeg sagt «men det er hemmelig enda». Så er kanskje sjansen litt mindre for at de sladrer
Stoler ikke på noenLurt! Jeg hadde for stor tiltro til at folk kunne tenke seg til det selv
SmartStoler ikke på noen