Når forteller dere nyheten?

Lille lys

Forelsket i forumet
Oktoberfruene 2018
Når forteller dere nyheten til barn dere evt har fra før og ytterligere familie? Vi hadde i utgangspunktet tenkt etter UL i uke 12, men det vil være julaften før dette som gjør det hele litt komplisert. Gleder meg også så veldig til å fortelle det til sønnen min, og mine foreldre. Virker så vanskelig å gå så lenge å holde dette hemmelig. Hvordan gjør dere det?

Jeg har allerede fortalt noen av mine nærmeste (5+2) :) Delvis fordi dette er de samme jeg ville fortalt det til selv om det gikk dårlig. Og delvis fordi jeg har lyst til å dele det :)

Jeg holder på å sprekke av lyst til å si det. Har bare lagt det til lillesøsteren min. Hun er min partner in crime, så går ikke an å skjule noe. Men jeg tenker å vente til uke 12, som da blir 18 des.

Dette er nummer to. Vi delte veldig tidlig sist og det er jeg glad for at vi gjorde. Denne gangen kjenner jeg at det er deilig å holde det litt mer for oss selv - men søsken og foreldre på min side vet. Tipper vi forteller om ting ser ok ut på privat tidlig. Eller spontant før. Godt å ha litt nettverk rundt om det ikke går veien, og godt å kunne dele glede og følelser med flere!

Vi har lyst til om alt er bra ved 12 uker å «gi det i julegave» da jeg er 12+0 14 desember.
Vi har ikke fortalt det til noen enda men blir jeg sykemld så må hvertfall Svigermor og Svigerfar få vite siden de henter i bhg da jeg jobber :) og ut i permisjon går jeg garantert før uke 12 pga risiko i yrket :)
Magen kommer sikkert fort siden jeg var i uke 19 i april og dette er 7 svangerskapet mitt..

Har fortalt det egt til alle jeg er komfortabel med å komme til om det ikke skulle gå vår vei, altså et par venner og en kollega. Vi venter med familie til vi skal til min hjemby for å feire jul, da jeg er nøyaktig 13uker på julaften passer det helt topp

Vi har kun sagt det til nærmeste familie og venner. Hadde en venninne som hadde missed abortion i uke 12 og hun var veldig glad for å kunne dele sorgen med oss hun hadde fortalt det til. Så jeg er veldig for å si det tidlig! Samtidig liker vi å se at det er noe der inne før vi sier det til flere i vennekretsen. Så vi venter til TUL i uke 8 før vi er komfortable til å dele med flere :Heartpink

Vi har kun sagt det til nærmeste familie og venner. Hadde en venninne som hadde missed abortion i uke 12 og hun var veldig glad for å kunne dele sorgen med oss hun hadde fortalt det til. Så jeg er veldig for å si det tidlig! Samtidig liker vi å se at det er noe der inne før vi sier det til flere i vennekretsen. Så vi venter til TUL i uke 8 før vi er komfortable til å dele med flere :Heartpink
Et veldig godt poeng egentlig

Back
Topp