Når forteller dere andre?

Har nå fortalt det til mine foreldre, søster og nærmeste venninner. Trenger dem uansett hva som skjeer videre:)
Jeg glapp til to kollegaer for en uke siden hvor jeg sa noe de snappet opp og jeg klarer ikke lyve:joyful:

Har latt det være opp til samboer å fortelle til sin side av familien, men sagt at jeg klarer ikke holde tett så lenge:playful:
Alt for mye symptomer og en mage som ganske snart jeg ikke klarer skjule bak de klærne jeg har.
Vil bare si det å slappe av å finne frem gravid klær:p
 
Har sagt det til bestevenninna mi, to kollegaer og mamma. Er på vippen til å dele det med mine egne søstre og svigerfamilien min, men vil gjerne vente til neste uke og se at hcg stiger etter planen. Skal ta ny test neste onsdag. :)
 
Har på ein måte veldig lyst å sei det, men synst og det er veldig koselig å ha det for oss sjølv. Med førstemann sa me det i veke 6-7, og eg opplevde fleire blødningar i det svangerskapet, og da var det veldig godt å ha fleire å støtta seg på og snakka med. Idag er eg 5+0, og skal på tul neste fredag (6+0), så håååpa å sjå eit lite hjerte slå og at alt er foreløpig slik som det skal! Sjefen min veit det pga tilrettelegging, men ellers er det kun eg og sambuaren som veit det! Kanskje til jul, viss eg klara holda det så lenge❤️
 
Kun samboer som vet, og har planer om å holde tett litt til (7+6 i dag):smiley-angelic002
 
Fortalt det til tre av mine nærmeste venninner samt broren min :) Samboer har ikke fortalt det til noen enda. Vi forteller det til kommende besteforeldre etter TUL i uke 12 :D
 
5+4 i dag og fortalte svigers nå når vi var på besøk. Med forbehold om at det er tidlig osv., men da har vi i alle fall flere som krysser fingrene for oss :))
 
Vi har enda ikke fortalt det til noen.. 8+4 i dag. Første ul til fredag så kanskje jeg sprekker til helgen om alt ser bra ut! Isåfall blir det til svigerinna/bestevenninna mi som jeg mistenker at allerede har begynt å ane noe, selv om jeg unngår ho om dagen så ho ikke skal spør meg :hilarious:
 
Fortalt det til en kollega i dag, sidan eg har holdt på og gå i bakken 2 gangar allerede. Han meinte eg burde fortelle det til avdelingsleiar der bak vi er, sånn at han skjønar kvifor eg brått går og setter meg. Så blir vel å fortelle det til han også i dag då, kanskje :nailbiting:
 
Kvalmen traff godt i dag så jeg var på nippet til å bare røpe det til alle her på jobb bare for at folk ikke skulle lure og hviske og tiske. Men kvalmen gikk over når jeg fikk i meg noe mat, så lysten gikk over også :hilarious: Tror jeg venter til etter TUL i uke 8, men er ikke sikker.

Blir jeg dårlig på skikkelig så må jeg jo bare si det, i alle fall til sjefen slik at jeg kan tilpasse litt mer med hjemmekontor osv... men vet ikke om det er så farlig at de vet, jeg. Da vet de jo om det hvis jeg mister og blir superdeppa også liksom! Er mest redd for at de da tenker at jeg ikke er "syk nok" eller at det "burde gå over" fortere enn det gjør. For det kommer jeg nok til å takle ganske dårlig i så fall. Hmmmm... o_O Hva spiller inn for dere andre når dere velger å dele det tidlig eller ikke?
 
Har hittil fortalt det til foreldrene mine og en god venninne, alle de visste vi var i gang med et nytt ivf-forsøk så de måtte nesten få en oppdatering :) Har vært på nippet til å fortelle det til søsken og litt flere venner, men det er noe som holder meg igjen. Så tror kanskje det ikke blir flere før etter TUL som jeg tenker kanskje 11+0.

Er generelt en litt privat person, og med to MA bak oss skal det en del til før dette føles ekte. Har lyst å fortelle det i gledesrus, ikke være sånn "jeg er gravid men vi får se hvordan det går" :happy:

Samboer har vel sagt det til foreldre, bror og en kompis.
 
Meg og samboerens lille hemmelighet enn så lenge :rolleyes: Venter nok til uke 12 + før vi deler det med andre :)
 
Ingen planer om å fortelle noen..
Redd for å bli dømt pga alderen min og at jeg har 3 barn fra før.

Skal vente så lenge det lar seg gjøre, heldigvis er vinteren rundt hjørnet, så kan skjule magen en god stund under store gensere
Hva er det med alderen din?
 
Kvalmen traff godt i dag så jeg var på nippet til å bare røpe det til alle her på jobb bare for at folk ikke skulle lure og hviske og tiske. Men kvalmen gikk over når jeg fikk i meg noe mat, så lysten gikk over også :hilarious: Tror jeg venter til etter TUL i uke 8, men er ikke sikker.

Blir jeg dårlig på skikkelig så må jeg jo bare si det, i alle fall til sjefen slik at jeg kan tilpasse litt mer med hjemmekontor osv... men vet ikke om det er så farlig at de vet, jeg. Da vet de jo om det hvis jeg mister og blir superdeppa også liksom! Er mest redd for at de da tenker at jeg ikke er "syk nok" eller at det "burde gå over" fortere enn det gjør. For det kommer jeg nok til å takle ganske dårlig i så fall. Hmmmm... o_O Hva spiller inn for dere andre når dere velger å dele det tidlig eller ikke?
Jeg valgte å dele det på jobb når alle på klinikken hørte meg kaste opp :smiley-ashamed005 tenkte egentlig å vente til magen kom, men sånn gikk det ikke denne gang
 
Jeg valgte å dele det på jobb når alle på klinikken hørte meg kaste opp :smiley-ashamed005 tenkte egentlig å vente til magen kom, men sånn gikk det ikke denne gang

Skjønner godt den! :hilarious: Det kan ikke ha vært særlig gøy, håper du føler deg bedre fremover i alle fall :Heartred
 
Litt usikker på kor tid vi skal dele det, men eg har to venninner som veit allereie :) Ho eine venninna mi slit sjølv med PCOS og dei ventar på hjelp frå sjukehuset, så synest det er greit at ho veit <3 Skal til JM om 8 dagar, så håpar å få høyre eit bankande hjerte då <3
 
Skjønner godt den! :hilarious: Det kan ikke ha vært særlig gøy, håper du føler deg bedre fremover i alle fall :Heartred
Ikke blitt noe bedre enda, men fått 50% sykemelding nå. Føler meg skikkelig kjip ovenfor sjefene mine, men jeg orker ikke så mye jobb når jeg ikke har overskudd til å overleve resten av dagen heller
 
Her har jeg fortalt det til mamma og den gamle forumsgruppen, men venter nok med å fortelle andre til jeg har sett/hørt hjerterytmen etter uke 10-12:)
 
Her fant min mor det ut i går da hun var på besøk og jeg måtte løpe på toalettet for å kaste opp.. hun skjønte jobbet med en gang siden jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme sist gang :shifty: men da fikk vi vise frem vognen vi har kjøpt til den lille også :shy:
 
Skal på TUL i morg og håper sånn å se ett hjerte slå, har mistet 3 ganger, så her venter vi med å fortelle alle i uke 12 :happy:
Etter å ha fortalt tidlig før for så å måtte ringe alle og si det ikke ble noe var forferdelig, så jeg drømmer om når vi kan fortelle det til våre nermeste om det går bra denne gangen :happy:
 
Har fortalt det til en god del nå; sjefen, kommende besteforeldre og jentegjengen (6 stk.). Magen begynner å bli synlig, så det er bare spørsmål om tid før jeg blir avslørt av seksåringen her hjemme. Bare håper at jeg rekker neste TUL, 12.10, før den tid.
 
Back
Topp