Når forteller dere andre?

Anulula

Elsker forumet
Sensommerbarna 2019
MayDay2021
Når forteller dere andre om svangerskapet?
Vi skal prøve å holde det hemmelig til vi vet hva kjønn det er, men jeg har allerede fortalt det til gamle forumsgruppen fordi jeg trengte litt positive vibber rundt å være gravid igjen ☺️
 
Eg har fortalt det til eine bestevenninna mi som fikk sin første for 1 år sidan. Dagen etter første positive test :hilarious: Sambuar var ikkje så veldig positiv til det forslaget, men vart etterkvart enig i at vi då kunne fortelle det til ein person kvar. Så han har fortalt det til en kompis.

Håpar spiren sitter og at vi kjem oss på tul i veke 10, då kanskje kan vi heller fortelle det til nærmaste familie. Om vi klarar vente så lenge då :rolleyes:
 
Har planer om først å fortelle det etter vi har vært på UL og sett kjønn i uke 14:happy119 Har slitt med hyperemesis i alle graviditeter, så håper at kanskje Zofran( sterkeste kvalmestillende middelet man kan få tak i) kan hjelpe meg denne gang:smiley-angelic001 Og om jeg ikke hadde vært kvalm overhodet hadde jeg vært overlykkelig:rolleyes: Så om Zofran funker, så kan jeg kanskje holde det skjult:smiley-angelic005
 
Skal i alle fall vente til etter TUL. Og aller helst etter uke 12. Jobben tenker jeg å vente enda lengre. Så håper formen holder seg fin :p
 
Fortalt det til ei venninne, men vi er ikke helt sikre på når vi vil fortelle det... Om vi vil vente til uke 12 eller om vi skal ta det før :sour: veldig usikre
 
Har sagt det til foreldrene våre, godt å ha noen om det skulle gå galt. De ble veldig glade :happy::Heartred Usikker på når vi forteller nærmeste venner og resten av nærmeste familie, kanskje etter TUL? Og så til resten av gjengen etter OUL. :)
 
kjenner det blir hardt og ikke si det til alle før om mange uker :p har lyst til å fortelle det til alle :p
 
Sniker. Jeg ventet til 11+3 med å si det til min familie (og venner). Vi overrasket familien på mine foreldres bryllupsdag. Samboers familie fikk vite det gradvis over de neste to ukene da vi ønsket å si det face to face. Det var så verdt det! Mimrer tilbake på denne sommeren som en av de beste jeg har hatt :Heartbigred
 
Kommer til å fortelle det etter UL i uke 14, da vi vet kjønnet:Heartred Kommer til å sende mld med bilde av lille med blå eller rosa sokker, der det står " Hei tante! Gleder meg til å hilse på deg i Mai2021":Heartpink
 
Nei, no blir eg så usikker altså! Vente til etter tul i veke 10 eller fortelle det helga eg blir 7+0, når svigers muligens er her? Dei bur nokre timar unna, så er ikkje berre å ta ein svipptur innom heller. Og sambuar reiser vekk dagen etter tul, så får i så fall ikkje vist noko bilde til nokon før i veke 11-12 når han er tilbake. Eg som helst vil vise det til familien etter tul :wtf: :hilarious:
 
Vi forteller det til nærmeste familie og venner så snart vi har sett et bankende hjerte. De kjenner historien vår. Unntaket er datteren vår på 6. Med henne så venter vi så lenge som mulig. Det er jo såååå lenge til mai for en seksåring!
 
Noen familie og venner har fått vite det allerede. Tror skal fortelle det etter ultralyd uke 8 eller 12, eller vente lengst mulig. Har lyst til å fortelle svigermor på en morsom måte, men usikker hvordan :)
 
Vi venter med å fortelle det til bekjente og folk langt unna til etter fødsel, nære venner og familie blir vel etterhvert :)
 
Nå vet alle i familien min som trenger å vite det :hilarious: Jeg glapp :D Mannen har fortalt det til et vennepar av oss :rolleyes:
 
Vi tenkte å vente til etter uke 12. Det er så vanskelig, har lyst til å fortelle med en gang!:happy:
 
Neste uke forteller vi det til hans søster og hennes mann :joyful:
 
Vil vente til minst etter TUL, uke 8, før vi forteller det til familie. Må få bekreftet at det er noe der først :p Uke 12 til andre slektninger og nære venner. Bekjente og andre får sikkert vite det underveis eller etter fødsel. Mulig jeg må si det til teamet mitt pp jobb, da jeg jobber i bhg og allerede har vært litt uggen.

Jeg har fortalt deg til min mor (eller hun "så" det på meg:p) og min samboer har sagt det til sin bror.
 
Ikke fortalt det til noen enda, men kommer nok til å fortelle familie og nærmeste venner ganske snart. Må bare la mannen komme over sjokket først:playful: Skulle det skje noe på veien så trenger jeg støtte fra dem i det også. Fortalt det tidlig til familie og venner de andre to gangene også
 
Back
Topp