Når forteller dere andre?

Denne gangen ønsker vi å ha det for oss selv en stund. Hadde vært gøy å holdt det hemmelig fram til oul,men spørs hvor fort magen kommer. Men blir uansett etter 12 uker.
 
denne gangen har jeg ikke fortalt noen enda.. tror vi prøver å vente til det er litt mer sikkert..
sist fortalte jeg en vennine samme dag som positiv test, og til de nærmeste på jobben i uke 7, siden jeg da var såpass dårlig at jeg trengte endel tilrettelegging.
 
Har fortalt det til noen av mine nærmeste venninner. Vet ikke helt når vi forteller til familie enda sist ventet vi til uke 12.
 
Tar det litt som det kommer, tror jeg. Har fortalt det til mine to beste venninner, og pappaen min allerede. Har ikke sagt noe til mamma enda fordi jeg er litt nervøs for reaksjonen hennes, så nå håper jeg pappa holder tett, de er fortsatt gift og bor sammen, så det er ingen selvfølge at han ikke sprekker stakkars:hilarious:

Er jo så stolt og glad at jeg tror jeg sprekker!! :hilarious: Samboer lar meg styre på som jeg vil, han er sikkert litt oppgitt:D Blir å fortelle det til familien hans om noen uker, og etter vi har hørt et bankende hjerte.

Jeg synes det var mye bedre at mamma og pappa visste det når vi gikk igjennom en SA sist, så derfor venter jeg ikke med å si noe til dem, selvom jeg nesten føler jeg bryter loven når jeg ikke venter til etter uke 12 :woot:
 
I dag fant kollegaene mine det ut da det første som skjedde på jobb var at jeg løp på toalettet og kastet opp. Hørtes godt ut i gangen og ene kollegaen skrudde på radioen.. så da sa jeg det til sjefen også, oppgitt som han ble og ikke klarte å si gratulerer, godtet jeg meg over å si det til han ☺️
 
I dag fant kollegaene mine det ut da det første som skjedde på jobb var at jeg løp på toalettet og kastet opp. Hørtes godt ut i gangen og ene kollegaen skrudde på radioen.. så da sa jeg det til sjefen også, oppgitt som han ble og ikke klarte å si gratulerer, godtet jeg meg over å si det til han ☺️
Fysj! Sånne folk altså.... Jeg hadde en slik sjef forrige graviditet og jeg husker hvor grusomt det var!
 
Ingen planer om å fortelle noen..
Redd for å bli dømt pga alderen min og at jeg har 3 barn fra før.

Skal vente så lenge det lar seg gjøre, heldigvis er vinteren rundt hjørnet, så kan skjule magen en god stund under store gensere
 
Har ikke fortslt noen utenom nærmeste vennine og jobben fordi jeg måtte for å få noe tilrettelagt i dag :/ Men venter til TUL med å fortelle mamma, om jeg klarer å vente så venter jeg til uke 12 :p
 
Gjør som jeg gjorde sist. Nærmeste familie etter uke 12 og resten når de treffer på meg.
 
Ingen planer om å fortelle noen..
Redd for å bli dømt pga alderen min og at jeg har 3 barn fra før.

Skal vente så lenge det lar seg gjøre, heldigvis er vinteren rundt hjørnet, så kan skjule magen en god stund under store gensere
Så utrolig trist! Du må jo få lov til å glede deg over å dele graviditeten :Heartred Ikke bry deg om hva andre tenker og mener, det viktigste er hva dere vil :love7
 
Nå vet alle som trenger å vite det! Sjefen, hans nærmeste familie og min nærmeste familie :D
 
Ønsker å vente så lenge som mulig:Heartred
Merker allerede at det er sykt vanskelig å holde tett:whacky011
 
Vi skal fortelle det til foreldrene mine og svigers til helga. Selv om det er veldig tidlig så tenker vi at det er greit at de vet uavhengig av hvordan det går. Tror ikke jeg ville klart å holde tett om vi skulle miste, så jeg vil heller at vi skal glede oss sammen nå. Krysser alt jeg har for at spiren klamrer seg fast❤️
 
Har berre fortalt Samboeren det. Har såååå lyst å fortelle det til fleire, herlighet. For sjå kor lenge eg holde ut :wideyed:
 
Vi hadde planer om å holde det for oss selv fram til TUL i uke 12, men må klarer vi ikke vente lenger. Så vi skal fortelle det til foreldrene mine på hyttetur i helga, og så skal vi si det til foreldrene hans til uka. De hadde uansett fått vite det hvis vi hadde mistet.
 
Jentungen vet det. Foreldrene mine og foreldrene hans vet det. Samt to gode venninner av meg, og beste kompisen hans.

Mulig vi sier det til søsknene våre i høstferien.
 
Fortalte det til sjefen i går, men ba ham holde det hemmelig ovenfor andre inntil videre.
 
Jeg har sagt det til de fleste. Det vises så tydelig på meg at jeg heller ville si det selv enn at det skulle komme ut.
 
Fortalt det til min søster, pluss at jeg og samboeren har sagt det til en nær venn hver. Skal si det til nær familie neste helg. Litt skummelt å si det til andre, ettersom vi tidligere har vært uheldige og mistet. Men det har som regel vært noen symptomer på dette før uke 8 da.
 
Vi har fortalt det til en del, mine nærmeste venner, mamma og pappa, noe av mannens familie og sjefen min (har hatt TUL). Jeg er så kvalm og uggen at når vi har hatt familie på overnattingsbesøk så er det ikke et poeng i prøve å skjule det. Jeg er enig i at så lenge man er innstilt på å fortelle at man evnt mister så kan man fortelle det til de nærmeste og heller glede seg sammen over nyhetene :Heartred Vi har mista før og synes det var litt kjipt at man måtte gi en oppdatering til de som allerede visste vi var gravide, men på den andre siden fikk vi uvurderlig mye støtte.
 
Back
Topp