Når fortelle?

En person i vår omgangskrets har klart å spre det gode budskap på fest :rolleyes: Så vi valgte å fortelle Facebook det nå med bilde fra TUL! Ikke akkurat det vi så for oss, men ville at det skulle være VÅR nyhet, og ikke noen andres! Så da er det i alle fall alle som vet det rundt oss nå!

En person i vår omgangskrets har klart å spre det gode budskap på fest :rolleyes: Så vi valgte å fortelle Facebook det nå med bilde fra TUL! Ikke akkurat det vi så for oss, men ville at det skulle være VÅR nyhet, og ikke noen andres! Så da er det i alle fall alle som vet det rundt oss nå!
Årh så kjedelig :banghead: er litt sånn her og, kom inn på den lokale sparen her om dagen da jeg fikk et"gratulerer" slengt etter meg av ei venninde av mi søster. Har sagt så tydelig at det bare er nærmeste familie enda. Blærh

Årh så kjedelig :banghead: er litt sånn her og, kom inn på den lokale sparen her om dagen da jeg fikk et"gratulerer" slengt etter meg av ei venninde av mi søster. Har sagt så tydelig at det bare er nærmeste familie enda. Blærh
Så kjedelig. Det er uansett dårlig gjort å si sånt videre, og spesielt når man har fått beskjed om at det ikke er greit. Det er litt derfor jeg ikke har sagt det til noen ennå. Hvis det ikke går veien vil jeg gjerne vite hvem som vet og ikke. Men gleder meg til å fortelle også. Det er jo veldig hyggelig når man får gjøre det selv :)

Jeg har bare delt med mine to nærmeste venninner, og sjefen på jobb. Skal nok dele det til teamet mitt ganske snart, er lærer så de merker at jeg ikke er helt meg selv. Kommer til å vente lenge med å fortelle det til alle andre. Det er egentlig bare fordi svigermor kommer på besøk i vinterferien (fra Nordland) og vil ikke at hun skal få vite det lenge etter alle andre. Og vil ikke ta det over telefon.

Selvfølgelig blir det noe annet om det begynner å vises veldig! Da må vi finne på en annen løsning:dead:

Nei fy søren.. er så dårlig!

Back
Topp