Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har det også litt sånn, «alle» vet at vi er i gang med IVF, så føles litt rart og gjennomsiktig å plutselig være så hemmelighetsfull. Samtidig har jeg mista så mange ganger nå, at jeg prøver å ikke dele med alle ennå, for å slippe å fortelle for mange hvis det ikke går veien. Men de nærmeste får vite nå snart. Er bare 4+5 nå.Vi fortalte det til familie og et par nære venner sånn rett etter av vi selv fant ut. Er vår første gang og jeg klarer ikke holde på hemmeligheter. Går det ikke veien så har jeg ikke noe imot å være åpen om det heller. Har vært mega åpen rundt IVF-prosessen til alle som har giddet å høre på, så syntes det er tullete for meg å være stille om alt nå
Kjent litt på deg jeg også men altså, mankan jo ikke tenke på det. Deres problem!Ikke fortalt det til noen enda. Er ganske sikker på at det blir litt kommentarer i og med at det er 4. mann som er på vei. Gruer meg litt til det. Det va jo ikke planlagt så det er litt omveltning til oss også.