Når få 3+ på Clearblue digital?

5+4 i dag og får fremdemes 2-3 :-/
Blæh, så kjedelig da! :shifty: Skjønner godt du vil ha 3+. Er veldig spent på neste uke selv, tenker å ta ny digital onsdag eller torsdag :nailbiting:
 
Husk at ukesindikatoren på disse testene IKKE er så sensitiv eller stabil som vi ønsker at den skal være. Det kan også hende hcg er for høy og at den dermed blir mettet og viser svakere. Poenget er at hvis man ser på ukesindikatoren kan man fort bli unødvendig stresset.
plukk isåfall fra hverandre testen og se mer på strimlene inni.
Jeg gadd ikke prøve igjen etter å ha fått 2-3 flere ganger. Siste gang var vel 5+1 tror jeg. 6+0 fikk jeg se bankende hjerte
 
Jeg fikk 2-3 uker på 5+3 i går, plukket fra hverandre testen og strimlene hadde helt mørkeblå streker. I dag fikk jeg 3+ :)
 
5+6 idag og får også 2-3 [emoji849] var hos legen forrige uke - og HCG og alt var normalt (jeg hadde ingen grunn til å dra til legen - annet enn at samboer trengte det svar på hvitt [emoji23]).. akkurat nå har jeg lyst til å slenge hele testen til h.. men det er sikkert hormonene som prater [emoji23]
 
5+6 idag og får også 2-3 [emoji849] var hos legen forrige uke - og HCG og alt var normalt (jeg hadde ingen grunn til å dra til legen - annet enn at samboer trengte det svar på hvitt [emoji23]).. akkurat nå har jeg lyst til å slenge hele testen til h.. men det er sikkert hormonene som prater [emoji23]
Prøv utvannet urin neste gang, det kan hjelpe.
 
Tenkte å prøve på en digital snart jeg også, men vil være sikker på å få 3+, tok en vanlig stav i dag, tydelig og fin strek nesten med en gang [emoji7]
 
26561B72-26EB-4A57-8347-AB497095129B.jpeg Har ventet helt til i dag, 5+6, med å ta den siste digitale for å forhåpentligvis unngå å bli stresset av å kanskje få 2-3 i stedet for 3+. Og i dag fikk jeg i allefall 3+ så kjenner jeg er litt lettet over det. Men egentlig litt tullete at denne testen skaper stress og bekymringer for meg og flere med, for det er jo som flere skriver individuelle forskjeller. Uansett, tror jeg gir meg med testingen nå, etter to stavtester, en strimmel og to digitale :)
 
Fikk 3+ i dag, er 5+3! Kommet til å slutte å teste nå, har TUL om to uker :)
 
Jeg hadde en digital liggende, men VET med meg selv at jeg hadde bitt unødig nervøs om jeg ikke fikk 3+ så tok like godt og brukte den i dag[emoji23] Fornøyd med 2-3 i dag 4+4 [emoji14]
 
Last edited:
Okei, hadde aldri trodd jeg skulle gjøre dette :hilarious:
Øverste er 4+1 og nederst 5+0, begge viste 2-3, men det er i det minste stor forskjell på de :D
Spørs om jeg gidder å kjøpe en test til etter å ha sett dette :)

774B7ED9-D9C4-424C-8153-75A2BD8BDEE1.jpeg
 
Back
Topp