Når få 3+ på Clearblue digital?

Okei, hadde aldri trodd jeg skulle gjøre dette :hilarious:
Øverste er 4+1 og nederst 5+0, begge viste 2-3, men det er i det minste stor forskjell på de :D
Spørs om jeg gidder å kjøpe en test til etter å ha sett dette :)

Vis vedlegget 242804
Du kan få en av meg, har en to pakning, og skal bruke en til helga, da bør jeg være sikret 3+
 
Okei, hadde aldri trodd jeg skulle gjøre dette :hilarious:
Øverste er 4+1 og nederst 5+0, begge viste 2-3, men det er i det minste stor forskjell på de :D
Spørs om jeg gidder å kjøpe en test til etter å ha sett dette :)

Vis vedlegget 242804

Oi det var forskjell ja! Glad jeg bare brukte opp min, hadde vel endr LED å kjøpe enda en om jeg ikke fikk 3+ [emoji16][emoji389]
 
Okei, hadde aldri trodd jeg skulle gjøre dette :hilarious:
Øverste er 4+1 og nederst 5+0, begge viste 2-3, men det er i det minste stor forskjell på de :D
Spørs om jeg gidder å kjøpe en test til etter å ha sett dette :)

Vis vedlegget 242804

Oi det var forskjell ja! Glad jeg bare brukte opp min, hadde vel endt med å kjøpe enda en om jeg ikke fikk 3+ [emoji16][emoji389]
 
Du kan få en av meg, har en to pakning, og skal bruke en til helga, da bør jeg være sikret 3+
Så snilt av deg :) Ender nok opp med å kjøpe en imorgen allikevel, for lenge å vente på posten :hilarious:
 
Oi det var forskjell ja! Glad jeg bare brukte opp min, hadde vel endt med å kjøpe enda en om jeg ikke fikk 3+ [emoji16][emoji389]
Haha, ja jeg gjør det nok allikevel :hilarious:

Forresten imponert over ditt 151 uker og 3 dager lange svangerskap ifølge tickeren i signaturen din :laughing001
 
Avhenger av hvor i Vestfold du holder til, men vanskelig å ikke kjøpe ja ;)
Stemmer, du bor jo i Vestfold du også! Må en tur på apoteket imorgen uansett for å kjøpe flere vitaminer, så blir nok til at jeg kjøper test også ja :D Men ellers tusen takk!
 
Last edited:
Min viste 3+ i dag :happy: det var deilig å se! Den hadde sikkert vist det for lenge siden, men tok en på tirsdag for en uke siden og da var jeg 5+3 men det kom fortsatt opp 2-3. Og siden det har jeg vært redd for å bruke opp den siste digitale, så ville vente lengst mulig så jeg var mest mulig sikker på at den hadde blitt 3+.... I dag 6+4 tenkte jeg at det burde være håp om at den hadde økt nok. Hvertfall etter symptomene å dømme, de blir jo verre når HCG øker og det øker visst betraktelig i uke 6 og etter det, så når jeg er i uke 7 og symptomene øker for hver dag skulle det bare mangle at den ble 3+. Hadde sikkert ikke trengte vente så lenge :p
 
Min viste 3+ i dag :happy: det var deilig å se! Den hadde sikkert vist det for lenge siden, men tok en på tirsdag for en uke siden og da var jeg 5+3 men det kom fortsatt opp 2-3. Og siden det har jeg vært redd for å bruke opp den siste digitale, så ville vente lengst mulig så jeg var mest mulig sikker på at den hadde blitt 3+.... I dag 6+4 tenkte jeg at det burde være håp om at den hadde økt nok. Hvertfall etter symptomene å dømme, de blir jo verre når HCG øker og det øker visst betraktelig i uke 6 og etter det, så når jeg er i uke 7 og symptomene øker for hver dag skulle det bare mangle at den ble 3+. Hadde sikkert ikke trengte vente så lenge :p
Så deilig! :) Gratulerer ;)
 
Haha, ja jeg gjør det nok allikevel :hilarious:

Forresten imponert over ditt 151 uker og 3 dager lange svangerskap ifølge tickeren i signaturen din :laughing001

Hohoho, er det sant?? [emoji23] Jeg bruker bare appen, og der ser jeg ikke signaturer. Får ta meg en tur inn i nettleseren og fikse det ;) Kan melde om at svangerskapet hadde normal lengde, takk og lov[emoji28]
 
Fantastisk! Vi er omtrent helt likt, men har ikke turt å ta en ny digital enda :p
Haha, jeg tok igår og kjøpte nye idag. Hadde egentlig tenkt til å vente til imorgen, men klarte selvfølgelig ikke å vente. De gale har det godt :hilarious::wacky:
 
IMG_4196.JPG har rett og slett ikke turt å teste på en uke nå - etter at jeg fikk 2-3 på 5+6. Nå, 6+4, så tenkte jeg at det må være trygt å tro at den digitale viser 3+. Finally!! [emoji23][emoji85] og nå har jeg en test liggende.. i tilfelle jeg blir klin kokos en av de nærmeste ukene [emoji28] men, i utgangspunktet er jeg ferdig med testing nå! [emoji847][emoji847] wee
 
Jeg fikk og 2-3 på 5+1 og gadd ikke mer. Demonterte og så på strekene at den like gjerne kunne slått ut på 3+ og plutselig kjente jeg ikke lenger behovet for å se det.
Kordan kan du sjå de på strekene, tok og demonterte men forsto ikkje mykje er jo 3 streker fordelt på de 2 strimlene inni testen?:)
 
Jeg fikk 3+ når jeg var 5+2 [emoji4][emoji173] Men jeg hadde en SA i november og vet ikke om det spiller inn..
 
Back
Topp