Når få 3+ på Clearblue digital?

Viprøver79

Glad i forumet
Måtte selvfølgelig svi av den digitale. Fremdeles 2-3. :mad:
Teite meg ventet ikke til helga som jeg tenkte. 5+1 i dag.
Men, Clearblue plus har blitt sterkere da:D

Hcg var på 30 mandag forrige uke. 95 onsdag. Mandag denne uka på 575. Håper det stiger som det skal.
Dette skal holde hele veien:smiley-angelic001

9A289ECB-DF65-40E9-98B0-0D148E7FB34D.jpeg 13023BAB-A458-41C3-94DA-28D2AA4BF77E.jpeg
 
Plus testen har steget veldig fint Da!

Denne gangen fikk jeg 3+ når jeg var akkurat 5 uker. Men sist svangerskap fikk jeg det nærmere 6 uker, så det der er helt variabelt.
 
Var nærmere seks uker før den endelig slo ut på 3+.
 
Jeg er 5+2 og fikk 2-3 i dag. Super stressa, men det går vell fint får vi håpe :)
 
Jeg fikk og 2-3 på 5+1 og gadd ikke mer. Demonterte og så på strekene at den like gjerne kunne slått ut på 3+ og plutselig kjente jeg ikke lenger behovet for å se det.
 
796E5544-5C39-447C-B61A-F4C67EA71778.jpeg
Sånn så mine strimler ut 5+1 da jeg fikk 2-3. Jeg tenker at med så sterke streker så kunne den nok like gjerne slått ut på 3+. Har ikke testet på ny.
 
Fikk 3+ i dag 5+2 (19dpo). Målte hcg til 1684 17dpo, så tror jeg kunne fått 3+ i går også. Er jo veldig individuelt da! :)
 
Måtte selvfølgelig svi av den digitale. Fremdeles 2-3. :mad:
Teite meg ventet ikke til helga som jeg tenkte. 5+1 i dag.
Men, Clearblue plus har blitt sterkere da:D

Hcg var på 30 mandag forrige uke. 95 onsdag. Mandag denne uka på 575. Håper det stiger som det skal.
Dette skal holde hele veien:smiley-angelic001

Vis vedlegget 242266 Vis vedlegget 242267
Spennende! Men har du vært hos legen for å måle HCG? Nå bør man evt det? Hilsen førstegangs-gravid :)
 
Spennende! Men har du vært hos legen for å måle HCG? Nå bør man evt det? Hilsen førstegangs-gravid :)
Det er ikke vanlig å gjøre det, men vi er mange her inne som har mistet gjentatte ganger og/eller opplevd blødninger og da er det et middel for å se hvordan det ligger an før en er kommet så langt at det er noe å se på UL.
 
Spennende! Men har du vært hos legen for å måle HCG? Nå bør man evt det? Hilsen førstegangs-gravid :)
Jeg måler ikke hcg hos legen. Er egentlig ikke nødvendig om man ikke tror man mister eller har en medisinsk grunn for det. :)
 
5+4 i dag og får fremdemes 2-3 :-/
 
Back
Topp