Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange uker og dager er det siden du fikk barnet?
Jeg hadde en liten blødning på 1-2 dager 1 uke etter at den hadde stoppet i alle fall vet ikke om det hjelper noe men nevner det i alle fall.
Det kan godt være tante og det kan være mer blødning, på sykehuset sa dem til meg at om det kom mer blødning under 10 dager etter at den første blødningen hadde stoppet, så var det å regne som blødning av svangerskapet. (vet ikke om dette stemmer)Han ble født 30.7, så d er over tre uker nå. Blødd i to døgn, så d er nok tanta. Men mindre enn vanlig og uten vondt. Men da hadde jeg EL litt over en uke etter fødsel...?... Det var tidlig, eller?
Han ble født 30.7, så d er over tre uker nå. Blødd i to døgn, så d er nok tanta. Men mindre enn vanlig og uten vondt. Men da hadde jeg EL litt over en uke etter fødsel...?... Det var tidlig, eller?
Tror nesten ikke det er mulig å få EL så kort etter når man har vært gravid i et halvt svangerskap
Men hormonelle blødninger etter et avsluttet svangerskap er ikke uvanlig, i forbindelse med at kroppen holder på å omstille seg tilbake til normal. Dersom blødningene øker på, du får mer smerter eller at du forsetter å blø lenge, kan du alltid ringe til sykehuset å høre, slik at man er sikker på at det ikke er langvarig blødning pga rester.
Etter en fødsel kan jo renselsen vare i opptil 6 uker etterpå, så langvarig blødning etter senabort er heller ikke uvanlig.
Ønsker deg alt godt videre og klem
Håper dere klarer det raskt igjenKunne ikke helt tro på det jeg heller, men joda det tok seg opp og ble en 8 dagers flom :0)
Så nå er vi akkurat over først prøve-EL, og venter spent
Håper dere klarer det raskt igjen
Jeg er selv akkurat blitt gravid og er 4+5 i dag 9PP skulle det ta etter fødselen før jul i uke 21
Du har ikke kuppet tråden Det er lov å være lei seg og opprørt Jeg føler spent med og håper det blir din tur snart, gikk ikke her før i PP9 etter senaborten sender mange klemmerEdit:
Jeg var langt nede i går og babla i vei og var lei meg. Beklager at jeg kuppa tråden din! Det var nok ikke særlig oppløftende for noen av dere, verken gravide eller ikke-gravide