Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Hvor mange uker og dager er det siden du fikk barnet?
Jeg hadde en liten blødning på 1-2 dager 1 uke etter at den hadde stoppet i alle fallvet ikke om det hjelper noe men nevner det i alle fall.
Det kan godt være tanteHan ble født 30.7, så d er over tre uker nå. Blødd i to døgn, så d er nok tanta. Men mindre enn vanlig og uten vondt. Men da hadde jeg EL litt over en uke etter fødsel...?... Det var tidlig, eller?
Han ble født 30.7, så d er over tre uker nå. Blødd i to døgn, så d er nok tanta. Men mindre enn vanlig og uten vondt. Men da hadde jeg EL litt over en uke etter fødsel...?... Det var tidlig, eller?
Tror nesten ikke det er mulig å få EL så kort etter når man har vært gravid i et halvt svangerskap
Men hormonelle blødninger etter et avsluttet svangerskap er ikke uvanlig, i forbindelse med at kroppen holder på å omstille seg tilbake til normal. Dersom blødningene øker på, du får mer smerter eller at du forsetter å blø lenge, kan du alltid ringe til sykehuset å høre, slik at man er sikker på at det ikke er langvarig blødning pga rester.
Etter en fødsel kan jo renselsen vare i opptil 6 uker etterpå, så langvarig blødning etter senabort er heller ikke uvanlig.
Ønsker deg alt godt videre og klem![]()
Håper dere klarer det raskt igjenKunne ikke helt tro på det jeg heller, men joda det tok seg opp og ble en 8 dagers flom :0)
Så nå er vi akkurat over først prøve-EL, og venter spent
Håper dere klarer det raskt igjen
Jeg er selv akkurat blitt gravid og er 4+5 i dag9PP skulle det ta etter fødselen før jul i uke 21
![]()
Du har ikke kuppet trådenEdit:
Jeg var langt nede i går og babla i vei og var lei meg. Beklager at jeg kuppa tråden din!Det var nok ikke særlig oppløftende for noen av dere, verken gravide eller ikke-gravide
![]()