Så synd å lese hva dere har gått gjennom, semder mange klemmer.
Jeg føler det også akkurat slik som du skriver om altoppslukende prøving ogmfrykt for nytt svangerskap.
Jeg var lenge sykemeldt etter å mistet, men er tilbake i jobb nå og det går greit nok, synes det er greit med jobb for å få fokus på andre ting også
Takk, det samme til deg <3
Jeg kjenner meg veldig igjen med det du skrev i første post: at du hadde store forventninger til at du iallefall skulle være gravid innen en viss tid. Jeg var skråsikker på at lykken måtte ha snudd i vår retning, nå måtte det gå fort å bli gravid igjen. Vi traff på en 0,2% da vi mistet, og da tenkte jeg at vi selvsagt måtte treffe på 60% (som er ca. prosent for hvor mange som blir gravid innen de tre første forsøkene generelt sett). Jeg tror forventningene til å bli raskt gravid igjen har gjort det enda vanskeligere å ikke være gravid innen nå.
Nå stresser også litt med tanken på at terminen kan bli den samme som året før, og at det blir som å leve i en loop. Uff, ikke lite bekymringer! Tror jeg skal være glad så lenge en ny spire sitter snart.
Jeg deltok forresten på LUB sitt webinar for de som ønsker å bli gravid/er gravid igjen etter å ha mistet. Der fortalte de litt om hvordan mange kan oppleve at å bli gravid igjen er altoppslukende. Har en link til det som kanskje er aktiv ennå dersom noen er interessert