Når et nytt svangerskap lar vente på seg :( råd?

Hvor mange uker og dager er det siden du fikk barnet?
Jeg hadde en liten blødning på 1-2 dager 1 uke etter at den hadde stoppet i alle fall :) vet ikke om det hjelper noe men nevner det i alle fall.


Han ble født 30.7, så d er over tre uker nå:Heartred. Blødd i to døgn, så d er nok tanta. Men mindre enn vanlig og uten vondt. Men da hadde jeg EL litt over en uke etter fødsel...?... Det var tidlig, eller?
 
Han ble født 30.7, så d er over tre uker nå:Heartred. Blødd i to døgn, så d er nok tanta. Men mindre enn vanlig og uten vondt. Men da hadde jeg EL litt over en uke etter fødsel...?... Det var tidlig, eller?
Det kan godt være tante :) og det kan være mer blødning, på sykehuset sa dem til meg at om det kom mer blødning under 10 dager etter at den første blødningen hadde stoppet, så var det å regne som blødning av svangerskapet. (vet ikke om dette stemmer)
Tante gjorde ikke vondt her heller de første månedene etter, men tok seg opp igjen dessverre :)
Tror det lureste å gjøre er å bare teste/tempe sjekke etter EL om noen uker?
 
Han ble født 30.7, så d er over tre uker nå:Heartred. Blødd i to døgn, så d er nok tanta. Men mindre enn vanlig og uten vondt. Men da hadde jeg EL litt over en uke etter fødsel...?... Det var tidlig, eller?

Tror nesten ikke det er mulig å få EL så kort etter når man har vært gravid i et halvt svangerskap :Heartred
Men hormonelle blødninger etter et avsluttet svangerskap er ikke uvanlig, i forbindelse med at kroppen holder på å omstille seg tilbake til normal. Dersom blødningene øker på, du får mer smerter eller at du forsetter å blø lenge, kan du alltid ringe til sykehuset å høre, slik at man er sikker på at det ikke er langvarig blødning pga rester.
Etter en fødsel kan jo renselsen vare i opptil 6 uker etterpå, så langvarig blødning etter senabort er heller ikke uvanlig.
Ønsker deg alt godt videre og klem:Heartpink
 
Tror nesten ikke det er mulig å få EL så kort etter når man har vært gravid i et halvt svangerskap :Heartred
Men hormonelle blødninger etter et avsluttet svangerskap er ikke uvanlig, i forbindelse med at kroppen holder på å omstille seg tilbake til normal. Dersom blødningene øker på, du får mer smerter eller at du forsetter å blø lenge, kan du alltid ringe til sykehuset å høre, slik at man er sikker på at det ikke er langvarig blødning pga rester.
Etter en fødsel kan jo renselsen vare i opptil 6 uker etterpå, så langvarig blødning etter senabort er heller ikke uvanlig.
Ønsker deg alt godt videre og klem:Heartpink


Kunne ikke helt tro på det jeg heller, men joda det tok seg opp og ble en 8 dagers flom :0)

Så nå er vi akkurat over først prøve-EL, og venter spent
 
Kunne ikke helt tro på det jeg heller, men joda det tok seg opp og ble en 8 dagers flom :0)

Så nå er vi akkurat over først prøve-EL, og venter spent
Håper dere klarer det raskt igjen :)
Jeg er selv akkurat blitt gravid og er 4+5 i dag :) 9PP skulle det ta etter fødselen før jul i uke 21 :)
 
Edit:
Jeg var langt nede i går og babla i vei og var lei meg. Beklager at jeg kuppa tråden din! :oops: Det var nok ikke særlig oppløftende for noen av dere, verken gravide eller ikke-gravide :confused1
 
Last edited:
Edit:
Jeg var langt nede i går og babla i vei og var lei meg. Beklager at jeg kuppa tråden din! :oops: Det var nok ikke særlig oppløftende for noen av dere, verken gravide eller ikke-gravide :confused1
Du har ikke kuppet tråden :) Det er lov å være lei seg og opprørt :) Jeg føler spent med og håper det blir din tur snart, gikk ikke her før i PP9 etter senaborten :) sender mange klemmer :)
 
Back
Topp