Så synd å lese hva dere har gått gjennom, semder mange klemmer.
Jeg føler det også akkurat slik som du skriver om altoppslukende prøving ogmfrykt for nytt svangerskap.
Jeg var lenge sykemeldt etter å mistet, men er tilbake i jobb nå og det går greit nok, synes det er greit med jobb for å få fokus på andre ting også
Takk, det samme til deg <3
Jeg kjenner meg veldig igjen med det du skrev i første post: at du hadde store forventninger til at du iallefall skulle være gravid innen en viss tid. Jeg var skråsikker på at lykken måtte ha snudd i vår retning, nå måtte det gå fort å bli gravid igjen. Vi traff på en 0,2% da vi mistet, og da tenkte jeg at vi selvsagt måtte treffe på 60% (som er ca. prosent for hvor mange som blir gravid innen de tre første forsøkene generelt sett). Jeg tror forventningene til å bli raskt gravid igjen har gjort det enda vanskeligere å ikke være gravid innen nå.
Nå stresser også litt med tanken på at terminen kan bli den samme som året før, og at det blir som å leve i en loop. Uff, ikke lite bekymringer! Tror jeg skal være glad så lenge en ny spire sitter snart.
Jeg deltok forresten på LUB sitt webinar for de som ønsker å bli gravid/er gravid igjen etter å ha mistet. Der fortalte de litt om hvordan mange kan oppleve at å bli gravid igjen er altoppslukende. Har en link til det som kanskje er aktiv ennå dersom noen er interessert
Håper at du klarer å ikke ha en deadline på når du SKAL ha blitt gravid igjen, fallhøyden er så stor om det ikke går.

Så nå vet jeg ikke hva jeg skal tro. Håper det bare er litt tregt med å komme i gang.....