Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første kontroll hos jordmor om en uke! Bf blir med, håper vi får høre hjertelyd...! Nr 1 er jo straks 6 år, husker ikke om vi fikk høre hjertelyd hos jm
11 uker på søndag. Med storebror så lyttet de inne hos legen, hadde første kontroll der.Hvor langt er du på vei da? Hos jordmor her vil de ikke lytte etter hjertelyd før tidligst uke 14.
11 uker på søndag. Med storebror så lyttet de inne hos legen, hadde første kontroll der.
Her prøvde JM i dag 11+2 og fant hjertelyd på første forsøk [emoji7]Hvor langt er du på vei da? Hos jordmor her vil de ikke lytte etter hjertelyd før tidligst uke 14.
Ser mange skal på TUL, er dette noe dere fleste gjør privat, eller via fast lege?
Ser mange skal på TUL, er dette noe dere fleste gjør privat, eller via fast lege?
Jeg hadde blødninger i forrige svangerskap, fikk ikke noe da. Har blødd i dette svangerskapet også, men får ikke oppfølging eller ultralyd. Synes det er dårlig at de praktiserer dette så ulikt..Privat her[emoji4]Sist fikk jeg via fastlege pga blødninger.
Blødd i begge jeg også, får ikke noe TUL selvom, eller oppfølging..Via fastlege pga blødning