Marsmamma2019
Flørter med forumet
Så bra! Krysser fingrene for at jeg får brevet denne uka da [emoji4]
Når har du oul?
15 oktober [emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! Krysser fingrene for at jeg får brevet denne uka da [emoji4]
Når har du oul?
Jeg betaler selv fordi jeg trenger den betryggelsen.Tul = tidlig ultralyd?
Kan jeg spørre hva som er årsaken til at mange av dere får det? [emoji848][emoji3]
15 oktober [emoji16]
Hvordan vet dere så tidlig at dere har oul??
Jeg har ikke vært på første kontroll enda da, men trodde ikke man fikk brev om oul allerede.
Hvordan vet dere så tidlig at dere har oul??
Jeg har ikke vært på første kontroll enda da, men trodde ikke man fikk brev om oul allerede.
Fastlegen min henviste meg allerede i uke 4. Jeg var jo der pga oppstart av Albyl-E og Lutinus. Samtidig henviste han til TUL og OUL. Har OUL 26.9
Fastlegen henviste meg allerede i uke 5 siden jeg har hatt tettere oppfølging pga sist så var jeg gravid med BO så fikk henvisning både til OUL og TUL
Tul = tidlig ultralyd?
Kan jeg spørre hva som er årsaken til at mange av dere får det? [emoji848][emoji3]
Fastlegen henviste meg allerede i uke 5 siden jeg har hatt tettere oppfølging pga sist så var jeg gravid med BO så fikk henvisning både til OUL og TUL
For en lettelse! Vært på ultralyd, alt så bra ut! Har jo blødd litt, så vært ganske bekymret da jeg har mistet en gang før. Er 7+6, termin 28 mars. Legen skrev ut Lutinus til meg for å forebygge, noen som har erfaring med dette?
Takk for svarSå godt at alt er fint [emoji173]️ Jeg går også på lutinus, som er progresteron støtte. Det skal hjelpe fosteret å klamre seg fast. Slik jeg har blitt fortalt hvertfall. Jeg får det grunnet to sa og en MA, fått diagnosen habituell abort. Tar det 3 ganger daglig, ut uke 12. 9+5 i dag[emoji5]
BO? [emoji28]
Målte HCG etter IVF, 14 dpo/ 4+0 - HCG på 247.