Når er din neste kontroll?

Første er nå på tirsdag. :) Håper jeg kan bli henvist til sykehuset med en gang for føselsangst... :(

12 ukers kontroll om ca 5 uker.har fått det pga noen arvelige sykdommer i familien. Har vært på ul i dag og det gikk fint.

Første svangerskapskontroll til legen nå førstkommende tirsdag :) Tidlig ul i morgen.

TUL i morgen tidlig plutselig. Går fort for seg - legen sendte henvisning på fredag [emoji23][emoji28]Fastslå termin og så får man jo en liten titt for å se om alt står bra til [emoji173]️

Akkurat en uke til tul i dag! Gleder meg, oog har begynt å bli litt nervøs. Føler litt at det «avgjøres» da..

Ikke kommet så langt at vi har bestilt legetime

Jeg har første hos legen på torsdag [emoji4]

Last edited:
Jeg har heller ikke bestilt noe time noe sted. Tenkte å høre med legen om det neste uke da jeg skal dit for noe annet.
Her er det skjeldent mer enn en ukes ventetid på legetime heldigvis så får sikkert time ganske raskt.
Jeg har et høyrisiko svangerskap og kan derfor ikke føde på sykehuset her jeg bor,må til sykehuset i Vestfold med en lang times kjørevei og jeg har tidligere hatt styrtfødsler,kjenner jeg gruer meg allerede :bored:

Noen som vet når man pleier å få innkallingen til oul? Hadde første svangerskapskontroll i forrige uke og venter så spent på hvilken dag jeg skal på oul [emoji4]

Har neste svangerskapskontroll 4. september, men vurderer nok en TUL før den tid. Lyst til å ta en når jeg har passert 12 uker.

Både første legetime og andre ul 31.8, ca 12 uker da [emoji6]

Tul = tidlig ultralyd?
Kan jeg spørre hva som er årsaken til at mange av dere får det? [emoji848][emoji3]

Tul = tidlig ultralyd?
Kan jeg spørre hva som er årsaken til at mange av dere får det? [emoji848][emoji3]

Jeg fikk først to pga blødninger og fordi jeg har mistet 4 ganger tidligere. Så hadde jeg en fastlegen min hadde henvist meg til for å følge opp blødningen. Så hadde jeg en privat før jeg dro på ferie. Og planlegger en til etter 12 fullgåtte uker, bare fordi jeg er så redd for at noe er galt.

Back
Topp