Når er din neste kontroll?

Var på første vanlige svangerskapskontroll hos fastlegen i dag. Fylte ut helsekortet, tok blodprøver og skravla litt. Sykmeldt halvannen uke til, håper jeg er i form til å gå på jobb igjen etter det. Føles litt mer virkelig nå, selv om jeg rekker dager til UL neste uke :)
 
1. kontroll i dag. Fikk ikke høre hjertelyd :(

De ville ikke lytte hos jm før etter oul i tilfelle de ikke fant lyden. Mente det kunne stresse den gravide. Min første innskytelse var jo å bestille tul! Men gjorde det ikke da. Er i utgangspunktet rolig og ikke bekymret men likevel... utålmodig da! Neste kontroll er oul, og så hos jm 31. okt. En hel evighet til, men jeg kunne ikke se at jeg hadde noe behov før det heller egentlig.
 
12 dager til neste time hos jordmor. Er da 15+4. Gleder meg til å høre det lille hjertet igjen [emoji173]️
 
Så absolutt! Bare håper jeg klarer å roe meg ned en stund, går jo og bekymrer meg hele tiden.

Skjønner den, men prøv og tenk at sjansene er minimal nå og at det ganske sannsynlig kommer til og gå bra :)
 
En uke til første svangerskapskontroll. Har gått å vært veldig bekymret og redd for at det ikke er liv der inne de siste ukene. Håper å legen vil ta en kjapp sjekk med ultralyd når jeg er der neste uke...
 
Ultralyd igjen til mandag [emoji4] Veldig morsomt å ha det ukentlig, er så stor forskjell på den lille fra uke til uke [emoji173]️
 
Back
Topp